Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی پاراتیراندازی گفت: طی دو ماهی که تمرینات خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در منزل پیگیری می کنم از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی شرایط راضی کننده ای دارم و تلاشم بر این است که با تایید رکوردم از سوی کمیته ملی پارالمپیک مشکلی برای حضور در توکیو نداشته باشم.

سید محمدرضا میرشفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته که به عنوان سرپرست پاراوزنه برداری انتخاب شدم هدفگذاری اصلی من پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بود و تنها برای کمک به رشته وزنه برداری این مسئولیت را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته اصلی من تیراندازی است و دوست داشتم بتوانم در این رشته در توکیو به مدال دست پیدا کنم.

وی درباره حضور حسین رضازاده به عنوان سرپرست پاراوزنه برداری افزود: رضازاده در بحث وزنه برداری افراد سالم تجربه زیادی دارد و وی به عنوان رئیس فدراسیون و یکی از قهرمانان وزنه برداری فرد شناخته شده ای در وزنه برداری است. قطعا می تواند در زمینه جذب اسپانسر در پاراوزنه برداری کمک زیادی به این رشته کند. من اگر سال گذشته نیز مسئولیت پاراوزنه‌برداری را قبول کردم تنها به خاطر کمک به ورزشکاران وزنه بردار بود و قصد ماندن در وزنه برداری را نداشتم. در حال حاضر نیز تمام تمرکز خود را بر روی تیراندازی گذاشتم تا بتوانم رکوردم را نسبت به گذشته افزایش دهم.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: بعد از کسب سهمیه در ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی چون از نظر رنکینگ رکوردم برای حضور در توکیو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک نبود سعی داشتم در مسابقات بین المللی العین امارات و همچنین مسابقات جهانی آلمان رکورد خود را افزایش دهم که متاسفانه هر دو تورنومنت به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و الان منتظرم بعد از اینکه وضعیت از نظر این بیماری به حالت عادی برگشت بتوانم رنکینگ خود را افزایش دهیم و از نظر رکوردی برای حضور در توکیو مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک قرار بگیرم.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی اضافه کرد: طی دو ماهی که در خانه تمرین خشک انجام می دهم. نه تنها رکوردم کاهش پیدا نکرده بلکه تصور می کنم نسبت به قبل از نظر رکوردی شرایط بهتری دارم. الان فرصت خوبی است که در کنار کار بدنسازی از نظر تکنیک و تاکتیک نیز شرایطم را بهبود ببخشم و در هر دو ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی رکورد خود را ارتقاء دهم.

وی اضافه کرد: هر چند هنوز سهمیه من از سوی کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید قرار نگرفته است اما این آمادگی را دارم که حتی در صورت عدم اعزام به تورنومنت بین المللی در اردویی که زیر نظر داور کمیته بین المللی پارالمپیک باشد شرکت کنم و برتری خود را از نظر افزایش رکورد نسبت به قبل ثابت کنم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر از نظر جسمی و روحی و تکنیکی به خاطر استراحت خوبی که در منزل داشتم شرایط راضی کننده ای دارم و امید زیادی به کسب مدال در هر دو ماده ۱۰ متر و ۵۰ متر بادی در توکیو دارم. در صورتیکه رکوردم از نظر کمیته ملی پارالمپیک مورد تایید قرار بگیرد و مشکلی برای حضور در توکیو نداشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در توکیو پاراوزنه برداری وزنه برداری مورد تایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر

توکیو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های دولت برای ایجاد فضاهای مردم‌محورتر در شهر یکی از بزرگراه‌های خود را به گذرگاه سبز مرتفع تبدیل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، توکیو یکی از بزرگراه‌های خود را به یک مسیر سبز و مرتفع تبدیل کرد تا عابران‌پیاده بتوانند به روشی کاملاً جدید از مرکز شهر لذت ببرند. طبق برنامه‌ریزی‌ها، ساخت‌وسازهای این پروژه که در اواسط دهه ۲۰۲۰ آغاز شده است تا دهه ۲۰۳۰ یا ۲۰۴۰ تکمیل می‌شود اما بعضی از بخش‌ها پیش از این موعد و از طریق یک برنامه تعمیر و نگهداری مرحله‌ای به روی عموم باز خواهند شد.

توسعه شهری قابل پیاده‌روی

دولت کلان‌شهر توکیو پیش از این از برنامه‌های خود برای توسعه شهری قابل پیاده‌روی با تمرکز بر ایجاد فضاهایی با محوریت مردم خبر داده بود که می‌توان به‌راحتی در آن‌ها قدم زد و لذت برد. توکیو هدف از این اقدام را نیز ترویج پیاده‌روی در میان مردم و تشویق آن‌ها به استفاده از این روش حمل‌ونقل فعال و پایدار معرفی کرد و تبدیل بزرگراه توکیو به کریدور هوایی یک عنصر کلیدی در مسیر دستیابی به این هدف است. این اقدام شریان ترافیکی را که از قلب شهر عبور می‌کند به یک راهروی هوایی سرسبز مناسب برای عابران‌پیاده تبدیل خواهد کرد.

مسیر دو کیلومتری انتخاب‌شده در طول سال‌ها نقش‌های بسیاری را ایفا کرده، اما همواره به‌عنوان نوعی زیرساخت اجتماعی عمل کرده و حامی نیازهای مردم و اقتصاد محلی است. این مسیر تا اوایل قرن بیستم به عنوان یک راه ترانزیت برای قایق‌ها عمل می‌کرد و در دوران پس از جنگ برای ترافیک جاده‌ای مورد استفاده قرار داشت. در قرن بیست‌ویکم توکیو این مسیر را به یک راه سبز تبدیل کرد که چندین منطقه شهر را به هم متصل می‌کند.

ایده تبدیل آن به کریدور هوایی سبز توکیو به‌دنبال جابه‌جایی برنامه‌ریزی‌شده بخشی از بزرگراه بود. انحراف ترافیک جاده‌ای و کاهش نقش این خط در تردد، فرصتی بی‌نظیر برای احیای شهری ایجاد کرد که عابران پیاده را قادر می‌سازد تا از مرکز توکیو به شیوه‌ای جدید و متناسب با یک کلان‌شهر پایدار قرن بیست‌ویکمی لذت ببرند. توکیو با تبدیل این مسیر به فضایی برای عابران پیاده، به دنبال افزایش جذابیت خود برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان است.

پروژه حاضر بر سه اصل استوار است که شامل موارد زیر می‌شود:

• گذار از خودرومحوری به مردم‌محوری با ایجاد یک شبکه عابر پیاده باز

• هم‌زیستی مردم با طبیعت با ایجاد زیرساخت‌های سبز به‌عنوان نمادی از شهر توسعه‌یافته توکیو

• افزایش ارزش‌ها و زیبایی‌های منطقه‌ای با ایجاد مناطق تفریحی باز برای ارتقای پویایی جوامع

کد خبر 739574

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر