Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سفارت ایران در سارایوو، «حسین افندی کاوازوویچ» در این نامه نوشت: با نگرانی ویژهای شرایط دشوار پیش روی مردم ایران در مبارزه با ویروس کرونا به دلیل تحریمهای اعمال شده را دنبال می کنم.  

کاوازوویچ در ادامه این نامه از همه بازیگران بین المللی درخواست نموده تا در دوره شیوع ویروس کرونا اختلافات سیاسی را فراموش کرده و از خود، انسان دوستی و مسئولیت پذیری نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه همچنین آمده است: فرد بیمار هر کجای جهان که باشد باید از حق زندگی و حق کمک پزشکی برخوردار باشد و اکنون زمان آن است که عقل و انسان دوستی بر جهان حاکم شود.

 وی در خاتمه افزوده است: از خداوند متعال کمک به مردم ایران، رهایی بشریت از چالش ناشی از این بیماری و برقراری عدالت در کره زمین را مسئلت دارم.

برچسب‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابوذر ابراهیمی ترکمان سارایوو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابوذر ابراهیمی ترکمان سارایوو سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابوذر ابراهیمی ترکمان سارایوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل

یک هفته پس از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، «آهارون هالیوا» رئیس رکن اطلاعات نظامی اسراییل از مسئولیت خود استعفا داد.

به گزارش مشرق، اختلاف داخلی در سرزمین‌های اشغالی پس از اجرای موفقیت آمیز عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران بالا گرفت.

«آهارون هالیوا» رئیس رکن اطلاعات نظامی اسراییل که متهم است برآورد غلطی از پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق داشته از مسئولیت خود کناره‌گیری کرد. گزارش‌های اشتباه و گمراه کننده در خصوص واکنش ایران به این حمله و توانایی‌های دفاعی جمهوری اسلامی شرایط را برای ادامه مسئولیت وی در بخش اطلاعات نظامی اسراییل سخت کرد.

خبرگزاری i۲۴ نیز به این مساله اشاره کرد که تصمیم رئیس رکن اطلاعات نظامی اسراییل برای استعفا از مسئولیت، در بحبوحه تنش بین اسرائیل و ایران گرفته شده است.

کناره‌گیری این شخصیت بلندپایه صهیونیستی در شرایطی انجام شده است که رسانه‌های غربی و صهیونیستی آن را اولین استعفا پس از شکست‌های دومینووار رژیم در ماه‌های اخیر معرفی می‌کنند. تایمز اسراییل در این خصوص نوشت انتظار می‌رود رئیس آژانس امنیتی شین‌بت و رئیس ستاد ارتش اسرائیل نیز پس از تثبیت وضعیت امنیتی اسراییل از سمت خود کناره گیری نمایند.

گاردین نیز با اعلام اینکه انتظار می‌رود رهبران سیاسی امنیتی دیگری نیز استعفا دهند نوشت: «زمان استعفاها مشخص نیست، زیرا اسرائیل همچنان در حال مبارزه با حماس در غزه و نبرد با گروه شبه نظامی لبنانی حزب الله در شمال است. تنش ها با ایران نیز در پی حملات بین دو دشمن به اوج خود رسیده است.»

یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از استعفای آهارون هالیوا رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش این رژیم استقبال کرد و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواست که راه این ژنرال را در پیش بگیرد و استعفا کند. لاپید استعفای هالیوا را اقدامی ارزشمند و موجه خواند و گفت: بهتر بود نتانیاهو نیز همین کار را می‌کرد.

«آهارون هالیوا» پیش از این و در جریان عملیات طوفان‌الاقصی و غافلگیری رژیم صهیونیستی با قبول مسئولیت خود گفته بود «از آن روز تا کنون، روز و شب آن روز سیاه را به یاد دارم. من هر روز با درد وحشتناک جنگ زندگی خواهم کرد.»

عملیات بزرگ حماس اسرائیلی ها را حیرت زده کرد و بلافاصله سؤالاتی در مورد توانایی های اطلاعاتی و دفاعی این کشور ایجاد کرد. واشنگتن پست سال گذشته گزارش داد که علیرغم اینکه اطلاعاتی در ماه آگوست مبنی بر قریب الوقوع بودن یک حمله منتشر شد، هشدارها توسط رژیم صهیونیستی نادیده گرفته شد.

سردرگمی مقامات رژیم صهیونیستی پس از عملیات ۷ اکتبر گمانه‌زنی‌ها در خصوص استعفای رئیس رکن اطلاعات نظامی اسراییل و دیگر مقامات این رژیم را در پی داشت. با این حال شواهد نشان می‌دهد عملیات وعده صادق و شکست حیثیتی و دفاعی صهیونیست‌ها کناره‌گیری بسیاری از مقامات اسراییلی را اجتناب ناپذیر کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • استعغای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • انواع صبحانه در کشورهای مختلف جهان و اثرات آن بر روح و جسم
  • سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد