Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،خط تولید الکل از شیره خرما در کارخانه لواشک سازی شهرستان مرند افتتاح شد.

رحمانی رئیس جهادکشاورزی شهرستان مرند گفت: با توجه به وضعیت به وجود آمده در کشور و نیاز به مواد ضدعفونی کننده، مهندسان کارخانه تولیدی لواشک شهرستان مرند به فکر تولید الکل از شیره خرما افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی گفت: کلیه دستگاه‌های تولید الکل از شیره خرما توسط مهندسان ایرانی طراحی و در این کارخانه راه اندازی شده است.

او افزود: این کارخانه می‌تواند روزانه مقدار یک تن اتانول ۷۰ درصد جهت ضدعفونی دست تولید کند.

رحمانی افزود: همچنین این کارخانه توانایی تولید اتانول با درصد بالا از شیره خرما را نیز دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مرند شهرستان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند

مالک رحمتی در سفر خود به شهرستان مرند ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام استادیوم ورزشی این شهرستان گفت: از سال ۸۵ این پروژه شروع شده است متاسفانه به دلیل برخی مشکلات از جمله معارض نیمه تمام مانده است، اما در دور دوم سفر ریاست محترم جمهور مبلغ ۲۰ میلیارد اعتبار جهت ادامه این پروژه تصویب شده که تلاش خواهیم کرد تخصیص یابد.

وی در ادامه از طرح توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند بازدید و تاکید کرد: تعداد تخت‌های بیمارستان شهرستان مرند جوابگوی این شهرستان نیست و مقرر شد تا پایان مرداد ماه فاز یک و تا پایان آبان ماه فاز دوم طرح توسعه بیمارستان اتمام یابد.

وی همچنین از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مرند نیز بازدید و از نحوه عملکرد پیمانکاران این طرح انتقاد کرد و گفت: متأسفانه پروژه‌های مسکن ملی از لحاظ زمانی عقب هستند و مقرر شد پیمانکار تا اواخر اردیبهشت تعدادی از واحد‌ها را تحویل دهد و عملیات ساخت بقیه بلوک‌ها را نیز تسریع کند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از چندین پروژه عمرانی شهرداری مرند نیز بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • آغاز گرده افشانی نخیلات در هندیجان
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • شهرستان مرند در صدر بارش‌های آذربایجان شرقی
  • افتتاح کارخانه ذوب آهن در کابل