Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در بازرسی از اصناف ۲۱۷ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده و بیش از ۲۳ هزار عدد انواع ژل و افشانه کشف شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا حسن پور در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از اسفند سال گذشته تاکنون 855 داروخانه، تجهیزات پزشکی و فروشگاه لوازم آرایشی، بهداشتی مورد بازرسی قرارگرفته‌اند که 250 مورد آن‌ها متخلف شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از محکومیت 223 میلیون تومانی متخلفان خبر داد و افزود: 6 واحد متخلف در طرح مقابله با کرونا هم با دستور قضائی پلمب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بیان کرد: در بازرسی از اصناف بیش از 255 عدد دستکش یک بار مصرف، 12 هزار و 650 عدد ماسک، 217 لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده و بیش از 23 هزار عدد انواع ژل و افشانه ضد عفونی کننده، کشف و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده است.

35 هزار قلم کالای بهداشتی غیرمجاز در گلستان کشف شدکشف ‌27 هزار ‌عدد ماسک در آبادان / وزارت اطلاعات ‌محموله را هنگام خروج از مرز ضبط کردضرب‌الاجل فرماندار دماوند بر راه‌اندازی مانور تعزیراتی؛ افزایش قیمت اجناس توجیه‌‎پذیر نیست

حسن پور با اشاره به اجرای طرح ضیافت هم گفت: با بازرسی از خوار و بار فروشی‌ها و قنادی‌ها 40 واحد متخلف شناخته شده و 9 میلیون 315 هزار تومان جریمه شدند.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در کار نظارت بر بازار اعلام کرد: مردم می‌توانند تخلفاتی چون احتکار و گران‌فروشی را به تعزیرات حکومتی استان با شماره 32523442 یا تلفن گویای 124 اطلاع داده یا در سامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir ثبت کنند.

انتهای پیام/744/ش

R41405/P1377/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه