Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@19:28:06 GMT

اعتراضات در هنگ‌کنگ جان می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۵۲۹۶

اعتراضات در هنگ‌کنگ جان می‌گیرد

آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۱۰۰ معترض هنگ‌کنگی در وقت ناهار در «لندمارک آتریوم مال» واقع در «سنترال» که جزو مناطق معتبر تجاری و خرده‌فروشی است، تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تجمع در حالی برگزار شد که قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی تجمع‌های بیش از چهار نفر را در مکان‌های عمومی منع می‌کند.

معترضان هنگ‌کنگی آهنگ اعتراضی "شکوه برای هنگ‌کنگ" را خواندند و نوشته‌هایی مانند "هنگ‌کنگ آزاد، انقلاب اکنون" و "استقلال هنگ‌کنگ" در دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از معترضان هم بنری توهین‌آمیز علیه پلیس هنگ‌کنگ و خانواده‌های آن‌ها در دست داشت.

یکی از معترضان گفت: اعتراضات در چند وقت اخیر بابت شیوع کروناویروس کم شد اما اکنون ما باید دوباره به پا خیزیم و به جهان نشان دهیم که ما تسلیم نشده‌ایم. ما هنوز هم بابت چیزی که سال پیش برای آن می‌جنگیدیم، مبارزه می‌کنیم.

این معترض هنگ‌کنگی که دست‌نوشته‌ای شامل پنج درخواست جنبش اعتراضی همراه داشت، گفت نگران انتقال ویروس حین این اعتراضات نیست چون مردم هنگ‌کنگ "منضبط هستند و می‌دانند با پوشیدن ماسک چطور از خودشان محافظت کنند."

پلیس هنگ‌کنگ یک ساعت و نیم بعد از آغاز اعتراضات وارد این مجتمع تجاری شد و از مردم خواست محل را ترک کنند و به تجمع‌کنندگان هشدار داد که آن‌ها در حال نقض قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی هستند و هرگونه مشارکت خلاف مقررات است.

پلیس چندین معترض را هم بازداشت کرد اما این معترضان ساعاتی بعد آزاد شدند. یکشنبه و سه‌شنبه هم اعتراضاتی در دیگر مجتمع‌های خرید هنگ‌کنگ برگزار شد که پلیس آن‌ها را متفرق کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هنگ کنگ اعتراضات خیابانی هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • تصاویر تجمع زنان چادری در حمایت از طرح حجاب پلیس در تهران
  • برش زدن و پخت ده‌ها مرغ محلی توسط آشپز‌ هنگ کنگی (فیلم)