Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزاقی گفت: در سالی که «جهش تولید» نام گرفته است باید فعالیت اقتصادی و تولیدی نمود بیشتری پیدا کند چرا که خواسته کارشناسی شده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رزاقی»، امروز (پنج شنبه 11 اردیبهشت) در مراسم اهدای کالاهای پزشکی اهدایی فعالان اقتصادی استان که در محل اتاق بازرگانی فارس برگزار شد، گفت: حدود 10 میلیارد تومان برای تامین این اقلام هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به اینکه 62 دستگاه «ونتیلاتور»، 265 هزار بسته محلول ضوعفونی کننده و 76 هزار عدد ماسک که بین مرکزهای درمانی و نقاط کمتر برخوردار توزیع شده، جز این اقلام هستند که امروز توزیع می شود، افزود: یک هزار و 500 دست گان ویژه ICU، یک هزار و 500 «شیلدر» و هشت هزار عدد دستکش پزشکی از دیگر اقلام این بسته های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه هشت دستگاه تب سنج دیجیتال به همراه 238 گالن 20 لیتر محلول های مورد نیاز مرکزهای درمانی و بهداشتی از دیگر اقلام اهدایی فعالان اقتصادی استان به کادر درمانی فارس بود، تاکید کرد: 60 میلیارد تومان اتاق بازرگانی های کشور کشور برای این موضوع کنار گذاشته بود که 6 میلیارد تومان آن سهم فارس بود.

رزاقی با یادآوری این مطلب که امروز کشور در مرحله ایست که شدیدترین تحریم های تاریخ را شاهد است و داستان کرونا هم باعث تنگنای بیشتر شده است، گفت: در سالی که «جهش تولید» نام گرفته است باید فعالیت اقتصادی و تولیدی نمود بیشتری پیدا کند چرا که خواسته کارشناسی شده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و اعتقاد دارم اقتصاد و تولید پاشنه آشیل کشور محسوب می شود و با حمایت از تولید هم کرونا را شکست خواهیم داد و هم جهش تولید را اجرا خواهیم کرد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید در فارس مواسات و همدلی در فارس سال جهش تولید جهش تولید کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتاق بازرگانی فارس اتاق بازرگانی شیراز ویروس کرونا کرونا شیراز جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس