Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کریستف هلمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در نامه‌ای از سلطانی‌فر، از تلاش‌های او به خاطر توجه به ورزش همگانی به خصوص در دوران پاندمیک کووید-۱۹ قدردانی کرد. تاریخ انتشار: 14:09 - 11 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۶۹۸۷

خبرگزاری میزان - کریستف هلمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران در نامه‌ای از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان ایران از تلاش‌های این وزارتخانه به خاطر توجه به ورزش همگانی به خصوص در دوران پاندمیک کووید-۱۹ و اجرای طرح «ورزش درخانه» و «آموزش ورزش در خانه» در دوره قرنطینه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه کریستف هلمن به شرح زیر است:

همانطور که به خوبی مستحضر هستی فعالیت بدنی منظم منجر به سلامت عمومی بلند مدت برای همگان می‌شود. در حالیکه بسیاری از کشور‌های جهان از جمله ایران درگیر پاندمیک کووید-۱۹ هستند، بی شک نیاز است فعالیت بدنی بخاطر تاثیرات مثبت آن بر سلامت جسمانی و روانی و ارتقاء سیستم ایمنی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

بر خود لازم می‌بینم بدین وسیله از وزارت ورزش و جوانان ایران به خاطر توجه به ورزش همگانی که بر بعد سلامت ورزش و فعالیت بدنی تاکید دارد به خصوص در دوران پاندمیک کووید-۱۹ قدردانی و تشکر کنم. اقداماتی همچون پویش «در خانه می‌مانیم و ورزش می‌کنیم» و «ورزش درخانه» و «آموزش ورزش در خانه در شبکه‌های اجتماعی» از مواردی هستند که به شدت توصیه می‌شود. سازمان بهداشت جهانی (WHO) این اقدامات متعهدانه دولت ایران را برای ترویج فعالیت بدنی در سطح ملی و بین‌المللی به عنوان مثال‌های خوب و کاربردی منتشر و به اشتراک گذاشته است.

ما پیشرفت استراتژیک خوبی با همدیگر داشتیم. سند توسعه فعالیت بدنی ملی ۲۰۲۰-۲۰۳۰ ایران در سال ۲۰۱۹ با حضور و مشارکت فعالانه وزارت ورزش و جوانان، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهداشت جهانی و سایر ارگان‌ها تدوین شد.

ما امیدوار هستیم با تداوم همکاری‌های دو جانبه، سند ملی در ایران اجرا شود. سازمان بهداشت جهانی، حمایت همه جانبه خود را برای عملیاتی کردن این سند اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: درخواست فدراسیون فوتبال ایران از خبرنگار حاشیه‌ساز ایتالیایی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی وزارت ورزش و جوانان سازمان بهداشت جهانی فعالیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها 6 طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.
در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.
شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو برنز و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.
امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن 60- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن 75- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.
همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و‌ مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.
فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • چاق ها، عصرها ورزش کنند