Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@03:31:25 GMT

بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی در شهرک کاسپین

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۰۰۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور به همراه معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و فرماندار آبیک در این بازدید با اهداء شاخه گل و تبرک روز جهانی کارگر از زحمات و تلاش‌های زحمت کشان عرصه اقتصاد و تولید قدردانی کردند.

استاندار قزوین در جریان این بازدید گفت: بی‌شک همه مسئولان نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کارگران اطلاع دارند و در راستای احقاق حقوق این قشر زحمتکش از هیچ تلاشی فرو گزار نخواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی‌پور، کارگران را سربازان امنیت و توسعه جامعه دانست که همواره در دفاع از استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور تلاش می کنند.

وی از خط تولید شرکت نقش الماس کاسپین تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه شده سلفون حرارتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۵نفر و خط تولید شرکت سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو با استغالزایی ۳۰۰نفر بازدید کرد.

مقام عالی دولت در استان همچنین از خط تولید شرکت فن آوری بهینه ایرانیان خوشنام با برند فابل تولید کننده انواع ملزومات اداری مدرسه شامل لوازم التحریر با ظرفیت  ۳۵ نفر اشتغال بازدید کرد.

استاندار قزوین در ادامه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین آبیک از طرح توسعه صنعتی در حال ساخت پیروز صنعت لیان  اولین تولید کننده تسمه انتقال نیرو و ولگانیزه شده در خاورمیانه با اشتغال 170 نفر دیدن کرد.

شهرک کاسپین ۲ با ۹۵ هکتار مساحت در کیلومتر ۵۰ بزرگراه قزوین-تهران در شهرستان آبیک واقع شده است.

استان قزوین دارای ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی فعال با ۷۵۰ واحد تولیدی بهره بردار است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق دولت کار و کارگر واحد صنعتی معاون اقتصادی تولید کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد

مقیمی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه احیای واحدهای راکد کشور، گفت: مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در راستای ظرفیت‌بخشی به واحدهای صنعتی است که زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احیا و افزایش ظرفیت حدود پنج هزار و ۲۶۰ واحد راکد و با ظرفیت پایین در سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در بخش احیای واحد های راکد هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ روند بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کشور حدود ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: ۴۷ هزار واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سال ۱۴۰۲ این رقم به بهره برداری ۵۳ هزار واحد در شهرک های صنعتی افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال