Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:12:41 GMT

کمک‌های مومنانه به زندان منوجان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۰۴۳

کمک‌های مومنانه به زندان منوجان رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امید رضائی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان منوجان گفت: با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند تعداد ۱۷۰ بسته معیشتی بین خانواده تحت‌پوشش انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان توزیع شد.

او افزود:دراجرای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون کمک مومنانه وسنت نیکوی انفاق که مومنین همه ساله درماه مبارک رمضان به انجام می‌دهند، درمنوجان نیزشاهد اجرای این طرح بابرکت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: این کمک‌ها بامشارکت انجمن‌حمایت از زندانیان وکمیته امدادامام خمینی (ره) این شهرستان صورت گرفت.

دادستان منوجان گفت:این بسته‌هاشامل اقلام ضروری از جمله مواد پروتئینی و ضروری مثل گوشت مرغ، برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، قندو شکر که دراختیار خانواده‌های بی‌بضاعت زندانی توزیع شد.

رضایی افزود: ماه رمضان، ماه همدلی و کمک به نیازمندان است به حکم انسان بودن ومسلمان بودن وظیفه داریم به این عزیزان کمک کنیم.

دادستان منوجان با اشاره به اینکه در اغلب مواردخانواده‌ها نقشی درارتکاب جرم سرپرست خانواده ندارند، افزود:خانواده‌های زندانیان به دلیل نبودسرپرست با مشکلات مادی ومعنوی زیادی دست وپنجه نرم می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: حمایت مردم ومسئولان از آنهابرای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است بایدحمایت‌های لازم ازآنهاانجام شود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه زندانیان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان

امیر طهماسبی گفت: با فرهنگ‌سازی لازم و جلب مشارکت پرسنل کادر و وظیفه جمعی یگان حفاظت زندان‌های تابعه استان در ماه مبارک رمضان پیرامون کمک به جشن‌های گلریزان در مرکز استان و شهرستان و همچنین مشارکت در پویش سهم من ۴۰، برابر اعلام یگان‌های تابعه، بیش از ۱۷۰ میلیون تومان کمک توسط این نیرو‌ها جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون چندین نوبت برنامه‌های جمع‌آوری و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب پویش‌های سهم من ۴۰، نذر رهایی بسیج و همچنین جشن گلریزان در استان فارس برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت