Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات کارگروه رفع موانع تولید به صورت هفتگی در واحدهای تولیدی تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان با اشاره به نامگذاری سالجاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید و تبریک روز کار  و کارگر گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به صورت هفتگی درواحدهای صنعتی تشکیل می گردد که حضور روسای دستکاه ها در این جلسه اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار ملارد افزود: دغدغه اصلی ما در شهرستان  افزایش اشتغال، حمایت از تولید و جذب سرمایه گذاران و رفع مشکلات تولید کنندگان است.  

برنجی تصریح کرد: همه مسئولین دستگاه ها اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند.

برنجی ادامه داد: امروز نباید به تولید کننده سخت بگیریم و با هماهنگی های سازمان یافته برای گردش چرخ تولید طبق بیانات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) حداکثر همکاری را با تولید کنندگان انجام دهیم تا مبادا ضربه ای به تولید و اشتغال  شهرستان وارد گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ملارد جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید رفع موانع تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فاطمه ستاری نوید در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان کبودراهنگ گفت: اجرای برنامه‌های تشویقی ازدواج و فرزندآوری به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت باید در اولویت حوزه فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او افزود: خدمات جهادی و میدانی فرماندار و اعضای ستاد جوانی جمعیت و خانواده شهرستان کبودراهنگ قابل تقدیر است.

ستاری نوید تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ با آسیب‌های اجتماعی مواجه نیستیم و یکی از شهرستان‌های نمونه در امر عفاف و حجاب است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است