Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@18:36:17 GMT

تولید موشن گرافیک سوغات فرنگ در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۷۹۲۱

تولید موشن گرافیک سوغات فرنگ در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود گواهیان مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین (ع) جهرم با اشاره به اینکه موضوع  موشن گرافیک سوغات فرنگ، دلیل رد کمک پزشکان بدون مرز به ایران در جریان شیوع بیماری کرونا بوده است، بیان کرد: در این موشن گرافیک صحبت های برخی سران آمریکا برای کمک به ایران و همچنین سخنان مسئولان وزارت بهداشت در نبود نیاز به این کمک ها به نمایش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: همچنین سخنان رهبری انقلاب در مورد خطر ورود پزشکان خارجی و کمک های آنان نیز بخش دیگری از این موشن گرافیک را به خود اختصاص داده است.

گواهیان ادامه داد: زمان این موشن گرافیک یک دقیقه و ۳۹ ثانیه بوده، که این برنامه در صفحه‌های کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی و در فضای مجازی قابل مشاهده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین (ع) جهرم در مورد موشن گرافیک سوغات فرنگ افزود: در سال‌های ۶۲ و ۶۳ یک انستیتوی فرانسوی محموله‌های خون آبوده به ویروس (ایدز) را به ایران ارسال کرد و ۹۰۰ هموطن مبتلا به بیماری (هموفیلی) را به بیماری (ایدز) مبتلا کرد.

او، اضافه کرد:زمانی که بحران (ایدز) در حال اوج گیری در غرب بود، محموله های خون آلوده به این ویروس به ایران ارسال شد که نشان از خط و نشان دشمنان در توطئه علیه ایران دارد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوغات فرنگ ویروس کرونا کانون فرهنگی موشن گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.
رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • کامنت موشن| شکارچی کرکس، برگ برنده رزم هوایی ایران
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک