Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علوی گرگانی مرجع عالیقدر شیعیان ضمن تقدیر از اقدامات شجاعانه کارکنان خدوم نیروی انتظامی در دفاع از امنیت و سلامت جامعه، گفت: مردم همواره قدردان ایثارگری‌های پلیس هستند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با فرمانده انتظامی گلستان، ضمن تقدیر از اقدامات شبانه‌روزی پلیس در دفاع از نظم و امنیت مردم، اظهارداشت: زیربنای همه فعالیت‌های بشری امنیت است و بدون آن هیچ رشد و توسعه‌ای رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع عالیقدر شیعیان افزود: بار اصلی تامین نظم و امنیت بر دوش نیروی انتظامی بوده و کارکنان خدوم این سازمان بدون هیچ چشم داشتی مجاهدانه و خالصانه در این راستا تلاش می‌کنند.

آیت الله علوی گرگانی، امنیت و سلامت را 2 نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: در روزها و ماه های اخیر که ویروس منحوس کرونا زندگی عادی را مختل کرده و بسیاری از مردم در خانه‌ها قرنطینه هستند، کارکنان نیروی انتظامی با شجاعت پای کار بوده و برای قطع زنجیره انتقال بیماری به شهروندان خدمت می‌کنند که نمونه بارز آن را در اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد بودیم.

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان؛ بیش از سه تن مواد مخدر کشف شدفرمانده مرزبانی پلیس: قوانین موجود در مرزها برای جرایم بازدارنده نیستبهبودی 98 درصد از بیماران کرونایی پذیرش شده در مراکز درمانی پلیس

وی با بیان اینکه پلیس در شرایط مختلف در کنار مردم بوده و همواره در خط مقدم مقابله با ناامنی‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم مومن و وفادار کشورمان همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های پلیس هستند.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان دعاگوی فرزندان خود در نیروی انتظامی هستند، افزود: سردار "قاسمی" از فرماندهان مومن، مردمی و پرتلاش ناجاست که با مدیریت خوب خود موفق شده است احساس امنیت را در سطح استان ارتقاء دهد.

سردار روح الامین قاسمی هم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی، گفت: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداشته و با تمام وجود برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اقدامات پلیس استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و برخورد قاطعانه با مخلان آسایش شهروندان، اظهار داشت: طی سال گذشته برنامه‌ها و طرح های هدفمندی در این خصوص انجام شد که رضایت مردم و مسئولان را به همراه داشته است و این طرح‌ها در سال جدید با جدیت ادامه دارد.

سردار قاسمی در ادامه با تاکید بر لزوم همراهی آحاد مردم و دستگاه ها با کادر درمانی به منظور شکست ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: پلیس گلستان از نخستین روزهای شیوع بیماری با همه توان پای کار بوده و با استفاده از همه ظرفیت های موجود به کمک کادر درمانی و دفاع از سلامت مردم شتافته است.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد

آیت الله علوی بروجردی در ابتدای درس فقه خود در سال جدید، در سخنانی ضمن انتقاد از سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات اسرائیل در غزه، از پاسخ ایران به اسرائیل حمایت کرده و دعا کرد که خداوند جیوش مسلمین را بر کفار ظفر داده و شرّ اسرائیل به دشمنان برگردد.

به گزارش جماران، آیت‌الله علوی بروجردی با بیان اینکه نمی توان از کشتار کودکان و مسلمانان در غزه به راحتی گذشت، گفت: وضعیتی که الان در غزه شاهد هستیم، کشتار مسلمان ها، کشتار کودکان، مسئله ای نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت. 

وی ادامه داد: متأسفانه دنیای اسلام شاهد اختلافات و مصیبت های بسیار عجیب و غریبی است و ما می بینیم که در همین جنگ غزه و این کشتاری که از مسلمان ها صورت می گیرد، دولت های اسلامی اقدامی در مقابل دشمن انجام نمیدهند، برخی از آنها نه تنها کمک نمی کنند، نه تنها به صورت زبانی هم محکوم نمی کنند، که برعکس به دشمن کمک می کنند! 

آیت‌الله علوی بروجردی اظهار داشت: در این شرایط و این وضعیتی که واقع شده و کسانی که حمایت می کنند و عزیزانی که در کنار این مردم مظلوم ایستادند، ما برای آنها دعا می کنیم، امیدواریم خداوند یاریشان کند. شنیدیم دیشب نیز از طرف ایران، حرکاتی بر علیه آنها انجام شده که امیدواریم خداوند ان شاء الله جیوش مسلمین را بر کفار ظفر و پیروزی دهد و این عقده ای که به نام اسرائیل نزدیک هفتاد سال است توسط دشمنان در دل کشورهای اسلامی درست شده است، تا مایه شر باشد، مسلمانان را از سرزمین فلسطین بیرون کردند و مهاجرهای یهودی هجوم آوردند و بعد کشتاری که در طول این مدت انجام شده، و همین الان نیز به وسیله ی شهرک نشین ها هر روز چند نفری قربانی می شوند چرا که آنها مسلح هستند و مسلمان ها بی پناه؛ دعا می کنیم روزی بیاید که ببینیم این شر برای همیشه به خودشان برگردد!

دیگر خبرها

  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • طرح نور در گلستان حمایت می شود/ تمام قد در کنار پلیس هستیم
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • دعای آیت‌الله علوی بروجردی بعد از حمله موشکی - پهپادی ایران به اسرائیل
  • عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر دستگیر شد
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز
  • کشف جرائم حوزه سرقت، با همکاری مردم با پلیس