Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، در این آیین، یک عضو مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی آن مرحوم را از یاران ولایت دانست، و اظهار داشت: سال های سال خدمت به اسلام و انقلاب در کارنامه این مَرد بزرگ ثبت شده است.

حجت الاسلام محمد ابوالقاسم، اظهار داشت: این مَرد بزرگ پنج کتاب در رابطه با امامت تدوین کرد که نشان دهنده اهمیت امامت و ولایت در فکر و ذهن و اندیشه اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابوالقاسم با یادآوری مبارزه های آیت الله امینی در دوران پیش از پیروزی انقلاب، گفت: او از کسانی بود که در ماجرای بازداشت حضرت امام (ره) برای اعتراض از قم به تهران رفت و در تهیه اطلاعیه ها و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی ها نقش وافری داشت.

وی زهد و تقوا و ساده زیستی را از جمله فضایل امام جمعه سابق ذکر کرد، و گفت: پشتیبانی از ولایت به عنوان یکی از شاخص ترین ویژگی های آن مرحوم قابل بیان است، و تا پایان عمر تکیه بر پیروی از ولایت فقیه و حمایت از رهبری جز اصلی ترین توصیه های او بود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: آیت الله امینی سال ها با عضویت در مجلس خبرگان رهبری و امامت جمعه قم خدمات فراوانی در عرصه علم و فرهنگ به جامعه اسلامی ارائه کرد.

آیت الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه، پنجم اردیبهشت ماه جاری، در سن ۹۵ سالگی دارفانی را وداع گفت و پیکرش در جوار مزار شهید مطهری در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

آن مرحوم نائب رییس اسبق مجلس خبرگان رهبری، عضو برجسته جامعه مدرسین قم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام‌جمعه قم تا سال ۱۳۸۴ و از شاگردان برجسته آیت‌الله بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی بوده‌ است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود