Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان لرستان گفت: ۱۵۰ معلم نمونه استانی در هفته معلم از طریق ویدئوکنفرانس تقدیر می‌شوند. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

علی جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: امسال سی‌وششمین یادواره تکریم و بزرگداشت  مقام معلم از داوزدهم  اردیبهشت ماه به‌مدت یک هفته در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال 150 معلم در استان لرستان تقدیر خواهند شد، افزود: امسال برای انتخاب معلمان نمونه این استان  2 هزار پرونده در سطح شهرستان‌ها و مناطق مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد 400 پرونده به مرحله استانی رسیده‌است.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان لرستان عنوان کرد: سه نفر از معلمان این استان به‌عنوان برگزیدگان کشوری، 23  نفر برگزیده استانی، 108 نفر در سطح شهرستان‌ها و مناطق، چهار نفر به عنوان پیشکسوت، سه نفر خانواده شهدای فرهنگی، پنج نفر خانواده ایثارگر فرهنگی و سه نفر از معلمان مدارس غیردولتی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 وی با بیان اینکه با هیچ ابزاری نمی‌شود معلم را اندازه‌گیری کرد ولی سوابق تحصیلی، اجرایی، پژوهشی و تحقیقی، ارائه و چاپ مقاله، تولید محتوای آموزشی، عنوان‌های کسب‌شده در مسابقات و جشنواره‌ها، خلاقیت‌های معلمان در راستای تدریس از جمله موارد مهم انتخاب معلمان برگزیده استان لرستان است، بیان کرد: سال گذشته علاوه‌بر انتخاب معلمان براساس معیار  360 معلم به‌صورت تشخیصی مورد تقدیر قرار گرفتند، ولی امسال به‌دلیل شیوع کرونا تقدیر عمومی نخواهیم داشت.

جودکی با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم در سراسر استان لرستانگفت: برگزاری مراسم نمادین تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه طی نشست صمیمی  فرمانداران و نماینده ولی‌فقیه، رؤسای آموزش‌وپرورش  و معلمان منتخب شناسایی‌شده به‌صورت ویدئوکنفرانس و پخش فیلم‌های کوتاه و نماهنگ در رابطه با حرفه معلمی، برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت شناسایی و تقدیر از معلمان خلاق و فعال در فرآیند آموزش فضای مجازی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آموزش‌وپرورش این استان در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

‌‌گرامیداشت هفته معلم در دامغان به روایت تصاویر143 معلم برتر لرستانی در هفته معلم تجلیل می‌شوند1000 فرهنگی قم همزمان با هفته معلم تجلیل می‌شوند

انتهای پیام/ 645/ش

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان هفته معلم مقام معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک

‌به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمودی گفت: در دومین روز از هفته زمین پاک مراسم پاکسازی حاشیه اتوبان تهران – قزوین، حد فاصل شرکت سیمان آبیک با همکاری این شرکت برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم با هدف فرهنگ سازی با همراهی مدیریت و پرسنل و همچنین میزبانی شرکت سیمان آبیک برگزار شد و باید به صورت یک فرهنگ به صورت ادامه داشته باشد.
رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خاطرنشان کرد: در انتهای این مراسم به قید قرعه به افراد حاضر در مراسم جوایزی اهدا و از حضور مدعوین قدردانی شد.

کد خبر 6085386

دیگر خبرها

  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک