Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@09:46:13 GMT

تعداد مبتلایان به «کرونا» در گراش به عدد ۴۴ رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۸۷۴۳

تعداد مبتلایان به «کرونا» در گراش به عدد ۴۴ رسید

شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان گراش به ۴۴ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، امروز (پنجشنبه 11 اردیبهشت)، با افزوده شدن چهار بیمار جدید به شمار بیماران مبتلا به «کرونا» در گراش، شمار مبتلایان به این بیماری در این شهرستان به عدد 44 افزایش پیدا کرد.

از مبتلایان امروز که تست شان در مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» در گراش مثبت شد 2 آقای 32 و 34 ساله هستند که با توجه به وضعیت بالینی نیاز به بستری شدن از سوی پزشکان بیمارستان امام «امیرالمومنین (ع)» گراش توصیه نشده و در منزل و به صورت قرنطینه طول درمان خود را سپری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 2 بیمار دیگر نیز یک آقای 43 ساله از اهالی روستای «احمد محمودی» شهرستان لار و خانم 88 ساله از منطقه «ارد» شهرستان گراش هستند که در بخش «کرونا» بیمارستان بستری شدند.

از تعداد 13 نفر بیمار بستری در بخش «کرونا» بیمارستان گراش، تعداد 12 نفر مبتلا به کووید19 هستند؛ همچنین تاکنون نیز تعداد 28 بیمار از بیمارستان ترخیص شده اند.

همچنان توصیه کادر درمان شهرستان گراش، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم خروج از منزل، رعایت توصیه های بهداشتی، شست و شوی مکرر دست ها با صابون و ... است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید