Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان با بیان اینکه انتخاب اسکوچیچ اشتباهی بزرگ توسط فدراسیون فوتبال است، گفت: لیگ نیمه‌تمام به سودهایی تیم‌هایی است که در معرض سقوط قرار دارند و در حق تیم‌هایی نظیر شهرداری آستارا اجحاف می‌شود.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لزوم آغاز مجدد رقابت‌های لیگ فوتبال کشورمان اظهار کرد: لیگ نیمه‌تمام به سودهایی تیم‌هایی است که در معرض سقوط قرار دارند و در حق تیم‌هایی نظیر شهرداری آستارا اجحاف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری آستارا یکی از کاندیداهای صعود به لیگ یک فوتبال است، افزود: کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا انتخاب‌شده و از جذب نفرات مدنظرم بازماندم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه این تیم در یارگیری ابتدای فصل ضعیف عمل کرد، گفت: تیمی با بدن‌سازی ضعیف را تحویل گرفته و برای انتقال تفکراتم به بازیکنان جدید نیاز به زمان داشتم، دو هفته نخست را به دلیل این شرایط از دست دادیم و از هفته سوم رفته‌رفته تفکراتمان بر تیم حاکم شد.

اشجاری با اشاره به عملکرد بی‌نظیر شهرداری آستارا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بیان کرد: در ۱۲ دیدار مقابل رقبا به پیروزی یا تساوی دست پیداکرده و شکستی در کارنامه تیممان ثبت نشد؛ با کسب ۱۵ امتیاز در بازی‌های خارج از خانه و کسب امتیازات لازم در دیدارهای خانگی به یکی از اضلاع مربع صعود به لیگ یک پیوستیم.

وی با بیان اینکه فاصله شهرداری آستارا با تیم دوم جدول تنها دو امتیاز است، تصریح کرد: در پنج دیدار باقی‌مانده از رقابت‌های لیگ دسته دوم در چهار دیدار خانگی مقابل رقبا به میدان می‌رویم و نیمه‌تمام ماندن این رقابت‌ها اجحاف در حق تیم شهرداری آستاراست، تیممان برای صعود به رقابت‌های لیگ یک در بزنگاهی تاریخی قرارگرفته و برای صعود هم‌قسم شده‌ایم.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم ملی در انتخاب جانشینان کی روش مرتکب اشتباه شده، بیان کرد: انتخاب ویلموتس به‌عنوان جانشین کی روش اشتباهی بزرگ از سوی فدراسیون فوتبال بوده و انتخاب اسکوچیچ اشتباهی به‌مراتب بزرگ‌تر است؛ کی روش با تیم ملی نتایجی درخشان کسب کرده و بایستی جانشینی در حد و قواره‌های وی انتخاب می‌کردیم.

اشجاری با بیان اینکه استقلال تحت هدایت استراماچونی به ثبات نسبی رسیده بود، افزود: آبی‌های پایتخت پس از چند فصل می‌توانستند به قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دست پیدا کنند ولی با خروج استرا، استقلال از شرایط ایدئال فاصله گرفت؛ بازگشت مجیدی به استقلال باعث شده این تیم مجدداً به ساحل آرامش رسیده و فوتبال خوبی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه باشگاه شهرداری ورزشگاه تختی انزلی را برای برگزاری بازی‌های احتمالی زیر نور پیشنهاد داده، تصریح کرد: بعید است در ماه مبارک رمضان بازی‌های لیگ دسته دوم آغاز شود و منتظر تصمیم مسؤولین سازمان لیگ برای آغاز مجدد رقابت‌ها هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تأکید بر اینکه میزبانی‌های لیگ دسته دوم عجیب‌وغریب است، گفت: در برخی از مسابقات به دلیل میزبانی ناشایست رقبا از کسب امتیاز بازماندیم؛ به‌عنوان‌مثال در دیدار مقابل شهرداری همدان در دقیقه ۹۶ مسابقه، داور یک پنالتی اشتباه به سود میزبان اعلام کرد و بازی به‌تساوی کشیده شد.

اشجاری با بیان اینکه بایستی بر مسابقات هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم نظارت دقیق‌تری انجام گیرد، خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل خیبر خرم‌آباد قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود ولی بیش از ۲۰۰ تن از هواداران و لیدرهای این تیم در ورزشگاه خرم‌آباد حضور پیدا کردند و در انتهای مسابقه به سمت عوامل برگزاری بازی هجوم آوردند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ملی پوش اسبق فوتبال بازیکن اسبق استقلال اسکوچیچ ویلموتس تیم ملی فوتبال رقابت های لیگ دسته دوم شهرداری آستارا تیم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، سیدمحمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای واردات اتوبوس‌های برقی و واگن‌های متروی چینی گفت: دو سیستم برای واگن‌های مترو شامل AC , DC وجود دارد و واگن‌ها باید بر اساس آنالیزور سیستم‌های الکتریکالی که روی آنها نصب است، ساخته شود تا کارایی لازم را داشته باشند.

او افزود: بر این اساس، شرکت‌های چینی به ایران آمدند و از سیستم‌ قطارهایی که مدنظر ماست نمونه‌برداری کردند تا طراحی بر اساس آن انجام شود؛ بنابراین آنالیز سیستم قطارهای مترو به شرکت چینی داده شده و امر واگن‌سازی در حال انجام است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تأکید کرد: خللی در ساخت واگن‌ها وجود ندارد اما به دلیل اینکه یک بخش از قرارداد مربوط به دولت است، طرف چینی اعلام کرده که سیستم‌های فنی که در قرارداد شهرداری تهران پیوست شده، باید به تأیید دولت هم برسد. تأیید سیستم فنی که درخواست شرکت چینی بود، به وزارت کشور رفته اما نیروهای فنی که بخواهد آن را به درستی بررسی کند، در وزارت خانه نبود، این روند موجب شد که کار مدتی معطل بماند.

آقامیری با اشاره به اینکه خللی در تولید و قرارداد ایجاد نشده است، گفت: در این راستا گلایه‌هایی مطرح شد و پیگیری‌هایی در حال انجام است که زودتر پاسخ شرکت چینی مبنی بر تأیید سیستم فنی قطارها داده شود.

پیش از این مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نسبت به ممانعت از ورود واگن‌های مترو و اتوبوسهای برقی وارداتی از چین به داخل کشور انتقاد کرده و گفته بود: «متأسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها چالش ایجاد کرده است!»

این واگن‌ها مربوط به قرارداد ۷۹۱ واگنی است که زاکانی شهردار تهرن سال گذشته برای عقد قرارداد آن عازم چین شد.

کد خبر 844643 منبع: تسنیم برچسب‌ها شهردارى تهران خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

دیگر خبرها

  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • حمله قلبی ایوان اندیکا، مدافع آاس رم و نیمه تمام ماندن دیدار مقابل اودینزه / فیلم
  • نیمه تمام ماندن دیدار رم و اودینزه
  • نیمه کاره رها شدن پروژه فیبر نوری و دردسر‌های آن برای شهروندان شاهرودی + تصویر
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • منتظر اجرای طرح نیمه‌کاره انتقال آب خزر به استان سمنان هستیم/ رؤسای جمهور پیشین برای این پروژه اقدامی نکردند
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت