Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:25:25 GMT

ورود دستگاه قضا برای حل مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۰۴۱

ورود دستگاه قضا برای حل مشکلات کارگران ذوب آهن اردبیل

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، رییس کل دادگستری اردبیل به همراه جمعی از مسؤولان از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید و مشکلات کارگران را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر، رییس کل دادگستری اردبیل به همراه دادستان، مدیرکل کار، رییس سازمان صمت، معاون امور اقتصادی استاندار استان اردبیل و جمعی از مسؤولان از کارخانه ذوب آهن اردبیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر عتباتی در این بازدید اظهار کرد: این واحد تولیدی به دلیل پاره‌ای از مشکلات در سال‌های قبل راکد و از چرخه تولید خارج شده بود که خوشبختانه با پیگیری دستگاه قضایی استان اردبیل و طی جلسات متعدد از مشکلات مرتفع و با ۱۵۰ کارگر در سال ۹۶ مجددا وارد چرخه تولید شد.

وی افزود: پاره‌ای از مشکلات این واحد از قبیل مشکلات مربوط به تامین اجتماعی، مطالبات کارگری در طول ماه‌های گذشته، مسائل ایمنی، بهداشتی و رفاهی و ... بود که طی جلسه‌ای با مدیران استانی در محل کارخانه به دقت بررسی و برای برخی از مشکلات از قبیل پرداخت حقوق معوق کارگران، تهیه ملزومات حفاظتی بهداشتی و مشکل آب شرب در همان جلسه تصمیم‌گیری شد.

رییس کل دادگستری اردبیل ادامه داد: برای بررسی و حل برخی از مشکلات که نیاز به بررسی بیشتری داشت طی هفته آتی در محل دادگستری کل استان اردبیل تصمیم‌گیری خواهد شد.

عتباتی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی یکی از مهم‌ترین واحد‌های تولیدی استان و منطقه است، تأکید کرد: سعی بر این است تا این کارخانه با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهد و مسلما فعالیت اینگونه واحد‌های تولیدی نقش موثری در رونق اشتغال و جهش تولید در استان خواهد داشت.

وی گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل همواره از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی به‌منظور رونق بخشیدن به تولید، اشتغال، توسعه و پیشرفت در استان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل کارگر دادستان اشتغال استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار هویزه گفت: شرکت کاغذ پارس در سال ۱۴۰۰ با هدف تولید ظرف‌های سلولزی و یک بار مصرف کاغذی راه اندازی شد.
محسن هویزه افزود: به دلیل عدم نامناسب بودن دستگاه ها، همراهی شرکت‌ها و استقبال از محصولات این شرکت با مشکلات روبرو شد.
وی ادامه داد:در جهت بهتر شدن وضعیت تولید مدیران شرکت کاغذ پارس اقدام به وارد کردن دستگاه‌های جدید کردند که در گمرک در انتظار ترخیص است و نیز  درخواست تسهیلات کرده اند. 
فرماندار هویزه با اشاره به اخراج ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت کاغذ پارس اظهار کرد:مدیران این شرکت علت تعدیل نیرو را مشکلات فنی و اقتصادی بیان کرده اند. 
هویزه گفت: فردا سه شنبه (۴ اردیبهشت) با حضور مدیران هلدینگ، مدیر عامل شرکت کاغذ پارس و جمعی از مسئولان معاونت اقتصادی استانداری و  استانی در شهرستان َسوس بازگشت به کار کارگران اخراجی مورد  پیگیری قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس