Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:58:29 GMT

ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۹۰۶۲

ایجاد ۲۹۹ مزاحمت تلفنی با اورژانس بابل

به گزارش خبرآنلاین از ساری ،لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۲۵۱ بار تلفن‌های اورژانس بابل در فروردین ماه امسال ثبت شد، گفت: از این میزان تماس ۲۹۹ تماس مزاحمت تلفنی و ۴۳۴ تماس مشاوره بوده است.

او افزود: هزار و ۵۸۳ ماموریت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل در فروردین امسال ثبت شد که ۶۵۶ ماموریت آن شهری و ۹۲۸ ماموریت جاده‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لعلی گفت: از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داد، ۴۶۲ بیمار و زخمی مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

زمان ۷ تا ۱۴ دقیقه‌ای برای حضور بر بالین بیمار

رئیس سازمان اورژانس بابل افزود: میانگین زمان حضور بر بالین بیمار یا مصدومان در فروردین ماه برای ماموریت‌های شهری ۷ دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴ دقیقه بوده است.


او افزود: سازمان اورژانس بابل ۲۶۹ ماموریت تصادفی در فروردین امسال انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۹۴ تصادفی شهری بود و ۱۷۵ تصادفی هم جاده‌ای بوده است.


رئیس سازمان اورژانس بابل گفت: بعد از ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در این ماه بود، ماموریت‌های تنفسی ۹۲ مورد، ماموریت قلبی ۵۳ مورد و ماموریت مسمومیت با ۳۰ مورد بوده است.

۴۸

کد خبر 1383144

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مازندران سازمان اورژانس بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی یزد ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.   بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.   این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.   به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند.   لغزندگی جاده علت واژاگونی بود سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.   وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • کشف تصادفی یک توانایی حیرت‌انگیز در زنبورها؛ زندگی زیر آب!
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • ماموریت‌ها و راهکارهای تحول‌آفرین در دستگاه قضایی
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند