Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی شجاعی، پنجشنبه در آستانه ۱۲ اردیبهشت، روز معلم، با صدور پیامی اظهار داشت: روز معلم را به تمامی فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه فرهنگیان خراسان شمالی تبریک گفته و یاد شهید والامقام علامه مطهری و ۷۴ شهید فرهنگی استان را گرامی می دارم.

وی با قدردانی از فرهنگیان برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، در ایام بحرانی کرونا از طریق شبکه های مجازی، افزود: به طور مسلم عزت کشور در دوران دفاع مقدس مدیون تلاشهای فرهنگی و آموزشی صحیح شما بزرگواران است به گونه ای که تنها از این استان ۴۱۷ شهید دانش آموز، شاگرد مکتب عشق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه معلم ها در زدودن خرافه و جهل و نادانی و پیروی از دین مبین اسلام، ائمه اطهار (ع) و جستجوی علم پیشتازند، تصریح کرد: امیدوار هستم با انعطافی که از شما در انجام امور در ایام کرونا به نمایش گذاشته شد، در هفته ها و ماه های دیگر نیز با توان بیشتری در کنار مردم و مسوولان آموزش و پرورش دانش آموزان را با غلبه بر تمامی تنگناها و نارسایی های این بحران پیش ببرید تا نعمت سلامت و سرزندگی دوباره ما را با عادی شدن شرایط کنار یکدیگر قرار دهد.

شجاعی افزود: اگر چه معتقد هستم در این ایام  فاصله ها زیاد شده است، ولی با نور دانش و عشق ورزی و جانفشانی تلاشگران عرصه بهداشتی و سلامتی، قلبها به هم نزدیک تر شده است.

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است و متناسب با این نام از فرهنگیان و معلمان آموزش و پرورش تجلیل و قدردانی می شود.  

۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار نیروی فرهنگی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها بجنورد استانداری خراسان شمالی  محمدعلی شجاعی خراسان شمالی معلم دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی معلم دانش آموزان بجنورد استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی معلم دانش آموزان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه محتویات بخش‌نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده است گفت: ادارات موظف هستند ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ پنج شنبه سی‌ام فروردین_ در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با رصد دستگاه‌های اجرایی در تسریع تدوین سند جامع تحقق شعار سال اهتمام جدی داشته باشد تا نقشه اجرایی تا پایان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه محتویات بخش نامه تدوین سند تحقق شعار سال به دستگاه اجرایی ابلاغ شده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ظرف مدت یک ماه این سند را تهیه کنند.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردمی سازی در استان به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: رشد، بدون جهش تولید امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین باید در چارچوب محورهای اعلام شده سند تهیه و تدوین شود، تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و مردم را در عرصه تولید مشارکت دهیم.

ناصر فخر موحدی، معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه تاکید کرد: پیش‌نویس سند عملیاتی شعار سال با مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی تا هفته آینده تهیه شود.

وی تصریح کرد: برای روش‌های مردمی سازی اقتصاد راهکارهایی از سوی کشور ارائه شده که از جمله آن جذب نقدینگی، اوراق پروژه‌ها، تأسیس شرکت سهامی عام، تقویت مدل مشارکت عمومی و خصوصی، ایجاد زنجیره ارزش و دعوت از مردم برای مشارکت، تجمیع منابع مردمی در جهت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، توسعه تعاونی‌ها، مشارکت صندوق‌ها، اعطای مشوق مالیاتی برای طرح‌های ویژه است.

استاندار خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اجرایی به فوریت اطلاعات را در اختیار دبیرخانه شورای برنامه ریزی و کارگروه اقتصادی ارائه دهند و فرمانداران شهرستان‌ها نیز آمار شهرستان خود را ارائه کنند.

کد خبر 745751

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • این افراد معلم می‌شوند
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان