Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی به بازیکنانش فراخوان داده است. 

طرفداری- سرنوشت لیگ های اروپایی آرام آرام در حال مشخص شدن است. پیش از این شاهد لغو لوشامپیونه و مختومه اعلام کردن اردیویسه بودیم، اما ظاهرا انگلیسی‌ها قصد ندارند به این راحتی بیخیال لیگ برتر شوند و ظاهرا روند آماده سازی تیم ها به زودی آغاز می شود تا در ماه ژوئن، رقابت ها از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Matt Law از تلگراف، چلسی به بازیکنان خود که از انگلستان خارج شده اند (ویلیان، پدرو، آلونسو و کپا) اطلاع داده که تا روز یکشنبه به لندن برگردندد و تمرینات خود را به صورت تدریجی از سر بگیرند. این باشگاه همچنین درک خواهد کرد اگر این بازیکنان برای بازگشت، به 1-2 روز اضافه‌تر نیاز داشته باشند و همچنین مشکلی با رفتن آنها به قرنطینه در صورت لزوم ندارد. 

این خبرنگار همچنین اعلام کرده که تمرینات تیم ها در روز 11 می (22 اردیبهشت) تمرینات به صورت محدود آغاز می شوند. همچنین از  روز 18 می (29 اردیبهشت) شاهد برگزاری کامل تمرینات خواهیم بود تا دست آخر، 8 ژوئن (19 خرداد) مسابقات از سر گرفته شوند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته یک و برتر از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند. آمادگ

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان جهت ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6079741

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • رونمایی از برنامه ۳ هفته پایانی لیگ برتر
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • بازگشت کانر مک‌گرگور به رینگ مبارزه؛ مبارزه جذاب مک‌گرگور و چندلر آخر ماه ژوئن