Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که پیش از موعد اعلام شده از سوی شیخ دیاباته، مطالبات مهاجم خارجی آبی‌پوشان پرداخت خواهد شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از باشگاه استقلال، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در واکنش به ارسال نامه وکیل شیخ دیاباته گفت: این خبر صحیح است و وکیل دیاباته با ارسال نامه‌ای خواهان دریافت حقوق موکلش شده است و ما وظیفه داریم این خواسته را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این تاکید کردم که آمده ام تا نگذارم حتی یک آجر از استقلال کم شود و بر سر عهد خودم هستم. از طریق همین پیام به هواداران استقلال اعلام می‌کنم همه تلاشم را خواهم کرد که طلب دیاباته قبل از موعد مشخص شده پرداخت شود.  اگر چه بیش از 5 ماه است که حقوق این بازیکن ارزشمند و با اخلاق پرداخت نشده است، اما به هر شکل ممکن این مبلغ فراهم و به حساب این بازیکن واریز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بخشی از مطالبات به حق بازیکنان دیگر تیم نیز پرداخت شده است و از تمامی بازیکنان تیم بابت صبر و تحمل شان درباره دریافت مطالبات صمیمانه تشکر می‌کنم. تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی پادوانی عزیز پرداخت نشود، هواداران استقلال به باشگاه اعتماد نخواهند کرد و من هم قصد ندارم دست نیاز به سمت آنها دراز کنم. بر این باورم که هوادار استقلال حق دارد بی اعتماد باشد اما اعتمادی که در طول زمان به دست بیاید، خدشه دار شدنی نیست.

سعادتمند ادامه داد: می‌کوشم تا به جای دریافت کمک از هواداران دلسوز استقلال که طی چند ساعت گذشته مرتبا با ارسال پیام خواستار کمک مالی به باشگاه هستند، به آنها خدماتی کنیم که استفاده آنها از این نوع خدمات به استقلال نفع مالی برساند.  به هوادارانی که پیش از این با از دست دادن بازیکنان محبوب خود اشک ریخته‌اند تاکید می‌کنم که قرار نیست دیاباته یا بازیکن عزیز دیگری از استقلال جدا شود.  دیاباته و بازیکنان دیگر تا همین امروز هم مردانگی کردند که بدقولی‌های مالی باشگاه را تحمل کرده اند. این فشارها هست اما به تدریج برطرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: در استقلال استراحت معنا ندارد. به محض اینکه یک مشکل حل می شود، بعدی از راه می‌رسد و ما میکوشیم برای برطرف کردن این مشکلات، خیلی سریع تر راهکار مناسب را اجرایی کنیم.  باید کاری کنیم که هواداران بتوانند از طریق دریافت خدمات به تیم محبوب خود کمک کنند ضمن اینکه مشکلات اقتصادی استقلال را نیز باید به هر شکل ممکن کاهش دهیم.  درک می‌کنم که هواداران استقلال از اخبار منفی و نگران کننده خسته شده اند، اما از آنها کمی زمان می خواهم تا بستر مناسب برای پایان یافتن یا کاهش این اخبار فراهم شود.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: گر چه می‌دانم از همین امروز عزیزانی تلاش خواهند کرد که نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و از هیچ کوششی برای این منظور دست برنخواهند داشت، اما شک ندارم با حمایت هواداران این تلاش های منفی بی ثمر خواهد ماند. تلاش برای کسب اعتماد متقابل و نزدیکی و اخوت بین باشگاه و هواداران ارزشمند.

هشدار و ضرب‌الاجل وکیل دیاباته به باشگاه استقلال+سند

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی‌نسب در تمرین استقلال در کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت و صحنه‌های جالبی را رقم زد.

هاشمی نسب که رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان استقلال دارد در کنار آنها تمرین کرد و در صحنه‌ای از مسابقه در نبرد هوایی موفق شد بالاتر از همه بازیکنان توپ را دفع کند و صحنه جالبی را در محل تمرین استقلال رقم زد.

او علاوه بر اینکه در جریان تمرین این تیم همراه بازیکنان به تمرین پرداخت برای دقایقی هم گوشه‌ای از زمین تمرین به گفتگو با بازیکنان پرداخت و علاوه بر نکات تمرینی ارتباط خود را هم با بازیکنان این تیم حفظ کرد.

مربی استقلال در جریان این جلسه تمرینی در کنار نکونام و دیگر اعضای کادرفنی این تیم عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفت و برنامه‌های تاکتیکی را دنبال کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که ۵۰ میلیارد برای استقلال آب خورد
  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • هاشمی نسب یک سر و گردن بالاتر از مدافعان استقلال!
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه