Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@05:42:11 GMT

پلیس آلمان به مساجد و منازل مسلمانان حمله کرد!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۰۰۱

پلیس آلمان به مساجد و منازل مسلمانان حمله کرد!

پلیس آلمان روز پنجشنبه همزمان با اقدام علیه حزب‌الله لبنان به چند مسجد و منزل مسلمانان حمله کرده است.

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری دانشجو، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش داده‌اند پلیس آلمان همزمان با اقدام علیه حزب‌الله لبنان به مساجد مسلمانان حمله کرده است. 

 وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) ضمن «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان فعالیت‌های این گروه را در خاک این کشور اروپایی ممنوع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود پلیس آلمان اوایل صبح امروز عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داده است. مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از یک منبع در پلیس آلمان گزارش داده پلیس، چندین منزل را در شهرهای «برلین» و «برمن» و ایالت «نوردراین-وستفالن» مورد بازرسی قرار داده است.

پلیس و وزارت کشور آلمان گفته‌اند به چهار مسجد و مرکز فرهنگی نیز حمله کرده‌اند. وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این مراکز که از آنها تحقیق انجام می‌شود به دلیل حمایت‌های مالی که از آن برخوردارند و تبلیغاتی که برای حزب‌الله انجام می‌دهند بخشی از این سازمان هستند.»

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهست «سازمانهای تروریستی» قرار دهد.

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در ماه‌های گذشته در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، کشورهای اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب‌الله تحت فشار شدید قرار داده‌اند. واشنگتن همچنین در تلاش برای پایین آوردن محبوبیت حزب‌الله در لبنان، چندین بانک و شخصیت لبنانی را به اتهام ارتباط حزب‌الله در فهرست تحریم قرار داده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که حزب‌الله یکی از مهمترین احزاب سیاسی لبنان است و در انتخابات سال گذشته پارلمان لبنان هم با وجوداقدامات آمریکا علیه این حزب، بخش بزرگی از کرسی‌ها در اختیار ائتلاف مورد حمایت حزب‌الله قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آلمان پلیس حزب الله لبنان پلیس آلمان قرار داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است

دریافت 866 KB

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به ترور شماری از رزمندگان حزب‌الله در عین بعال و الشهابیه، عملیات عرب العرامشه را انجام داده است.

نیروهای مقاومت حمله‌ای ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی محرمانه شناسایی نظامی اسرائیل در عرب العرامشه انجام دادند و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شدند.

کد خبر 845252 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل