Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه گفت: هیئات مذهبی می‌توانند در شناسایی فقرا و مستمندان و همکاری با ستاد مواسات نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عباس عبدی عصر امروز در جلسه مواسات و همدردی که با حضور مسوولان هیئات مذهبی و قرارگاه مواسات شهرستان قروه در مجتمع فرهنگی نور قروه برگزاری شد، با تبریک ماه مهمانی خدا و قبولی طاعات مومنین خواهان مشارکت و همیاری هیئات مذهبی با ستاد مرکزی مواسات و همدلی در شهرستان قروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئات مذهبی شهرستان قروه می‌توانند با ورود به سامانه بیرق در این سامانه ثبت نام کنند تا از این طریق فعالیت‌هایشان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مورد بررسی و حمایت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت هیئات مذهبی می‌تواند ستاد مواسات را در راستای برنامه‌های ابلاغ شده یاری نماید چرا که بدنه هیئات تشکیل یافته از اقشار متفاوت مردمی است و با این اوصاف می‌تواند در بعد شناسایی فقرا و مستمندان و ایجاد اعتماد مردمی موثر باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه عنوان کرد: در صورت همراهی هیئات مذهبی با ستاد مواسات می‌توان یک پویش همیشگی برای تمام دوران‌ها را ایجاد کرد و از این ظرفیت بهره برد.

حجت‌الاسلام عبدی یادآور شد: با همدلی و انسجام می‌توانیم کمک مومنانه خویش را نسبت به بیانات  مقام معظم رهبری به جامعه خود ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان نیمه شعبان خود فرمودند «چه خوب است یک رزمایش گسترده در کشور برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا به وجود آید» اگر این اتفاق بیفتد خاطره خوبی را در ذهنها به جا خواهد گذاشت.

 گفتنی است، هیئات مذهبی شهرستان قروه در راستای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه اقدامات چشمگیری را در سطح شهر و مناطق روستایی این شهرستان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: شناسایی مقام معظم رهبری هیئات مذهبی عباس عبدی شهرستان قروه ستاد مواسات هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تولد امام حسن مجتبی (ع) در مهردشت + عکس

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: امام حسن مجتبی (ع) در دوران حیاتشون چندین بار زندگی خود را به فقرا بخشیدند و چندین بار هم زندگی خود را با فقرا تقسیم کردند.

او  ادامه داد: اگر ما پیرو امام حسن مجتبی (ع) هستیم باید در ماه مبارک رمضان به یاد فقرا و نیازمندان و کسانی که سفره شان خالی هست هم باشیم.

حجت الاسلام علیزاده به یکی از روایات در مورد امام مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: روزی به ایشان عرض شد، چطور است که شما هیچ سائلی را رد نمی‌کنید، امام پاسخ داد که من خودم سائل در خانه خدا هستم و خجالت می‌کشم که سائل در خانه خدا باشم و سائلی را رد کنم و می‌ترسم اگر من ترک این عادت کنم به مردم خیر و احسان نکنم و خدا اصل نعمت را از من بگیرد.

او افزود: به گفته امام مجتبی (ع) نعمت‌هایی که خدا به شما داده بال دارد و پرواز می‌کند، اگر احسان و انفاق نکنید از خانه شما می‌پرد و روی بام خانه دیگری می‌نشیند.

توزیع غذای افطاری بین مردم، مولودی خوانی و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس بین شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • رشد ۱۸ درصدی میزان وصول حقوق دولتی معادن در کردستان
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • همه قوا و دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال همکاری و تعامل داشته باشند
  • همه قوا باید در راستای تحقق عینی و عملی شعار سال با یکدیگر همکاری داشته باشند
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • برگزاری جشن تولد امام حسن مجتبی (ع) در مهردشت + عکس