Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه فتح استان برنامه های متنوعی را در هفته تربیت و عقیدتی و سیاسی پیش بینی کرده است.

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک به مناسبت هفته تربیت و عقیدتی سیاسی در جمع خبرنگاران افزود: تربیت نیروها و پاسداران در تراز انقلاب اسلامی و ارتقای سطح بینش سیاسی، اعتقادی و همچنین تقویت روحیه ولایتمداری آنان مهمترین راهبرد و رویکرد اصلی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: برنامه ها و اقدامات حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان نیز در این راستا بیشتر بر روی برگزاری دوره های آموزشی اعم از نیروهای کادری و سربازان استوار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت و عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری نیز خاطرنشان کرد: شهید مطهری نماد عینی و مظهر بصیرت و بینش عمیق سیاسی و دینی در جامعه اسلامی است..

حکمتی نیک تصریح کرد: آثار، سیره و راه شهید مطهری بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است و دفتر نمایندگی ولی فقیه و سپاه فتح استان برنامه های متنوعی را در هفته تربیت و عقیدتی سیاسی پیش بینی کرده است.

وی با بیان اینکه بیشتر برنامه ها به دلیل شرایط امروز و بیماری کرونا به شکل مجازی و محدود اجرا می شوند، ادامه داد: تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی در مجموعه سپاه و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان از مهمترین این برنامه هاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر ضرورت تعامل و ارتباط تنگاتنگ مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه و همچنین بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه از هر طیف و گروهی را یادآور شد و عنوان کرد: استفاده مناسب از ظرفیت و جایگاه تبلیغات و رسانه های در تراز انقلاب اسلامی امروزه یکی از مهمترین و ضرورت های مورد تاکید برای تبیین سیاست های راهبردی در سپاه محسوب می شود.

حکمت نیک تاکید کرد: نقش اصحاب رسانه در سیر تحولات و راهبردهای مورد نظر سپاه که همان افق روشن مدنظر ولایت و مقام معظم رهبری برای ساخت تمدن جدید ایرانی و اسلامی است، بسیار تعیین کننده خواهد بود.

وی همچنین به نقش ارزنده، تعیین کننده و فداکارانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و تیپ سرافراز ۴۸ فتح برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا همگام با سایر نهادهای حاکمیتی، اجرایی و مردم نیز گفت: سپاه به فراخور هر نیاز و ضرورتی که در جامعه و ملت بزرگ ایران بوده ورود می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برنامه های حمایتی و کارکرد اصلی سپاه در مواجهه با بحران کرونا در بخش های مختلف نمود عینی و بارزی داشته که راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی برای تولید روزانه بیش از ۲۵هزار عدد ماسک، گندزدایی اماکن و مکان های عمومی ناشی از بیماری کرونا و همچنین برگزاری رزمایش کمک های مومنانه برخی از مهمترین کارکردها و تلاش‌های مجاهدانه این مجموعه در طول ورود بیماری کرونا به استان بوده است.

حکمتی نیک اظهارکرد: با محوریت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و همکاری سایر نهادهای حمایتی و اجرایی در این استان بیش از ۲۵ هزار بسته های معیشتی و اقتصادی بین خانوارهای خسارت دیده ناشی از کرونا و نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان بیان کرد: از حکمت‌های روزه در آموزه های دینی یاد شده است و روحیه اخلاص و پاکی، حس همدردی، انفاق، درک احتیاج های اخروی، استراحت دستگاه گوارش و سلامتی انسان از حکمت‌های روزه داری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد عقیدتی سیاسی سپاه سپاه فتح هفته تربیت و عقیدتی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، گفت: برای این هفته حدود ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، حکیمانه شدن رفتار سیاسی و … جز وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه گریزی به دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان زد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه، برگزاری ۲۰ هزار مورد جلسه بصیرتی طی سال گذشته بود. به لحاظ جمعیت آماری نیز ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج استان در سال گذشته شرکت کردند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز به هیچ گروهی اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را نداده و این خود حاکی از وابسته نبودن آن به جریانات مختلف است، اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه نظامی و عقیدتی، ایستادن در کنار نهادهای مختلفی است که در مسیر انقلاب حرکت کرده و قصد کمک به نظام اسلامی را داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا با رویکرد آثار شهید مطهری و … از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 6088372

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله