Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@07:32:59 GMT

پیامک تبریک روز معلم در ویکی آنا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۶۳۶

پیامک تبریک روز معلم در ویکی آنا

روز معلم فرصتی مناسب برای تمامی دانش‌آموزان در سرتاسر جهان برای قدردانی از معلمان است.

روز معلم ، روز بزرگداشت عشق و ایثار است. تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جان ها جاری می کردند. خود لحظه لحظه می سوختند و با دانش خویش، جامعه را می ساختند و فردایی باشکوه را نوید می دادند.

به همین مناسبت مجموعه‌ای از پیامک‌های ویژه تبریک روز معلم را برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده ایم که در ادامه تقدیم حضورتان می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف یک معلم رسم تصویری از آینده برای دانش آموز نیست

بلکه راهی را نشان خواهد داد

که دانش آموز توانایی رسم تصویر آینده خود را داشته باشد

روز معلم مبارک

*****

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال استو ماندگار شدن برای یک عمر؛سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار معلم عزیزم روزت مبارک که جهانی از نورت مبارک گشته است

*****

بهترین معلمان با قلبشان آموزش میدهند ، نه با کتاب

تقدیم به قلب پر مهر شما

آموزگار پُر مهرم روزتان مبارک

*****

معلمی شغل نیست عشق است اگر بعنوان شغل انتخاب کردی رهایش کن اگر عشق توست مبارک بادت

*****

ادیبی را گفتند :چرا معلم را زیاده از پدر ستایش میکنی گفت :پدر مرا از اسمانها به زمین اورد ولی معلم مرا از زمین به اسمانها

روز معلم مبارک

*****

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است

و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار

معلم عزیزم روزت مبارک که جهانی از نورت مبارک گشته است

*****

تکنولوژی فقط ابزار است.

برای اینکه بتوانیم به کودکان انگیزه دهیم

و آنها را به همکاری با یکدیگر تشویق کنیم،

معلم از همه چیز مهمتر است.

بیل گیتس

*****

افلاطون راپرسیدند :چگونه است که تو معلم خویش را بیش از پدر احترام مینهی و بزرگ میداری؟

گفت پدرم مرا از بهشت به زمین آورد و معلمم مرا از زمین به بهشت رهنمون می سازد.

حال شما قضاوت کنید احترام بر کدام واجب تر؟؟؟…..

روز معلم برهمکاران عزیز مبارک

*****

معلم متوسط می گوید.

معلم خوب توضیح می دهد

معلم برتر نشان می دهد.

معلم بزرگ الهام می بخشد

روز معلم گرامی

*****

در مکتب تو همیشه شاگردم من

دور از رخ تو همیشه پر دردم من

در فصل بهار و روز استاد ببین

بی نور معلم این چنین زردم من

روز معلم گرامی باد

*****

تو همرنگ بهاری ای معلم روح سبزه زاری ای معلم

تقدیم به تمام معلمان ایثارگر کشورم که همچون شمع سوختند و مجلس علم را روشن کردند

*****

معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می کند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند

*****

اندیشه ام از تو سبزوآباد شده

از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک وشاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده

پیشاپیش روز معلم سال 99 گرامی باد.

*****

معلم با تو من یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم . . .

روزت مبارک معلم عزیزم . . .

*****

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت.

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود. دانای عشق روزت مبارک

*****

ای خدای عشق ،

ای ام الکتاب ای معلم ،

ای سراسر آفتاب

در کتاب دل نویسم با مداد

ای معلم روز تو تبریک باد . .

*****

نیمکت های چوبی بیشتر از درختان جنگل میوه میدهند چون ریشه در تلاش معلم دارند.

*****

عشقی که شما در دلم برای درس خواندن نهادید را هیچ کسی نمی تواند از بین ببرد. شما به من نشان دادید که درس خواندن وظیفه نیست؛ درس خواندن کار سخت نیست؛ درس خواندن عذاب آور نیست. شما به من شیوه ی صحیح درس خواندن را آموختید! کاری که شاید هیچ یک از آموزگاران امروزی انجام ندهند. به خاطر همین بی نهایت بار از شما متشکرم و برایتان آرزوی توفیق رسیدن به هر آنچه که در زندگی میخواهید را دارم. در پناه خداوند یکتا، شاد و موفق باشید.

*****

یاد تو همیشه در ذهنم.

عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم

جاری است ، روزت مبارک . . .

*****

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید ؛ فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم گرامی و جاودانه باد

*****

من به این باور رسیده ام که یک معلم بزرگ یک هنرمند بزرگ است و به همان اندازه ی نادر بودن هنرمندان بزرگ ، معلم های بزرگ هم نادرند. معلمی ممکن است حتی بزرگترین هنر هم به حساب آید زیرا ابزار این هنر روح و ذهن انسان هاست. معلم عزیزم روزت مبارک!

*****

معلم عزیزم روز معلم را بی نهایت بار به تو تبریک می گویم. معلمی شغل نیست بلکه عشق است. تو مسیری که عاشقش بودی را انتخاب کردی و اکنون شاگردانی را تربیت میکنی که قرار است آینده ی کشورمان ایران را بسازند. به داشتن استادی مانند تو در زندگیم افتخار میکنم و از خداوند عمری سرشار از برکت و نعمت را برایت از خداوند منان خواستارم. امیدوارم که به هر آنچه که در زندگی میخواهی دست پیدا کنی.

*****

روزهای اول تحصیل در مکتب عشق مدام با خودم مرور میکردم

عشق یعنی حاصل جمع دل عاشق ومعشوق.

عشق یعنی ضرب در ضربان یار.

کاش از عشقم در پرانتز نگهداری میکردم

افسوس که دیر شده و درعاشقی مشروط شدم

معلمم روزت مبارک.

*****

در ملکوت، بانک بزرگی است

که معلمان هر روز از آن

حقوق فوق العاده میگیرند.

معلمم روزت خجسته باد

*****

اگر فقط یک نفر در این دنیا باشد که برای کاری که برای من انجام می دهد، منت نمی گذارد، تو هستی معلم عزیزتر از جانم. روز معلم را به تو تبریک میگویم چرا که تو یک تلاشگر بی ادعا هستی. کسی هستی که با کمترین میزان مزد، بزرگ ترین کار دنیا را میکنی. تو مرا برای آینده آماده میکنی. آینده ی کشوری که قرار است در دست من باشد. تو به من می آموزی که چگونه مشکلات را حل کنم و چگونه از پس مشکلات بر بیایم که این فوق العاده ارزشمند و بی نهایت بار عالیست.

*****

«من معلم هستم»

هرشب از آینه ها می پرسم :

به کدامین شیوه ؟

وسعت یادِ خدا را

بکشانم به کلاس؟

بچه ها را ببرم تا لب دریاچه یِ عشق؟

غرق دریای تفکر بکنم؟

با تبسّم یا اخم؟

«من معلم هستم»

نیمکت ها نفس گرم قدم هایِ مرا می فهمند

بال هایِ قلم و تخته سیاه

رمز پرواز مرا می دانند

سیب ها دست مرا می خوانند

«من معلم هستم»

درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن

همگی مال من است.

روز معلم 99 تبریک و تهنیت باد.

*****

 اولین روز دبستان بازگرد

کودکیها شاد و خندان بازگرد

کاش میشد باز کوچک میشدیم

لااقل یک روز کودک میشدیم

ای معلم یادت بخیر

یاد درس آب و بابایت بخیر…

*****

بهترین معلم ها

آنهایی هستند

که به تو نشان می دهند

کجا

را نگاه کنی

اما نمی گویند چه ببینی ….

*****

می گویند اگر می خواهی به کسی لطف کنی به او ماهی نده، ماهیگیری را به او بیاموز. سپاسگزار معلمی چون شما در زندگی خود هستم که اندیشیدن را به من آموختید نه اندیشه ها را معلمین عزیز روزتان مبارک.

*****

امروز که روز معلم است، می خواهم به تو این روز را تبریک بگویم. تو بهترین معلم من در زندگی هستی و این تو هستی و بودی که به من یاد دادی چگونه انتخاب هایم را مدیریت کنم و چگونه انتخاب کنم که کمترین ضرری را به زندگی ام برسانم. تو نحوه ی استفاده از هوش و عقلم را به من یاد دادی که این بی مانند ترین کاری است که یک شخص می تواند در حق شخص دیگری بکند. روز معلم را به برادر عزیزم تبریک می گویم.

 

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: معلم عزیزم روز روز معلم شدن برای یک درس خواندن روزت مبارک یک عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیأت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان (عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر (عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان (عج) است

وی تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان (عج) خواهد بود.

علم الهدی تأکید کرد: برادران عزیز، فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان (عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

گفتنی است که بیش از ۵۰ میلیون شیعه اثنی عشری و ۲۰۰ میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت (ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در ۱۰۰ مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

کد خبر 6087675

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام