Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@14:09:57 GMT

حمله پلیس آلمان به مساجد و منازل مسلمانان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۰۷۶۰

حمله پلیس آلمان به مساجد و منازل مسلمانان

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع خبری امروز پنجشنبه گزارش داده‌اند پلیس آلمان همزمان با اقدام علیه حزب‌الله لبنان به مساجد مسلمانان حمله کرده است.

وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) ضمن «تروریستی» خواندن حزب‌الله لبنان فعالیت‌های این گروه را در خاک این کشور اروپایی ممنوع اعلام کرد.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود پلیس آلمان اوایل صبح امروز عملیاتی را با هدف دستگیری برخی از اعضای حزب‌الله انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود یکهزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از یک منبع در پلیس آلمان گزارش داده پلیس، چندین منزل را در شهر‌های «برلین» و «برمن» و ایالت «نوردراین-وستفالن» مورد بازرسی قرار داده است.

پلیس و وزارت کشور آلمان گفته‌اند به چهار مسجد و مرکز فرهنگی نیز حمله کرده‌اند. وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «این مراکز که از آن‌ها تحقیق انجام می‌شود به دلیل حمایت‌های مالی که از آن برخوردارند و تبلیغاتی که برای حزب‌الله انجام می‌دهند بخشی از این سازمان هستند.»

آلمان در حالی حزب‌الله را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار داده است که سال گذشته «نیلسن آنن» معاون وزارت امور خارجه آلمان در مصاحبه‌ای با هفته‌نامه اشپیگل اعلام کرده بود که برلین قصد ندارد شاخه سیاسی حزب‌الله لبنان را در فهست «سازمان‌های تروریستی» قرار دهد.

رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در ماه‌های گذشته در تلاش برای محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله لبنان، کشور‌های اروپایی را برای تروریستی اعلام کردن کل حزب‌الله تحت فشار شدید قرار داده‌اند. واشنگتن همچنین در تلاش برای پایین آوردن محبوبیت حزب‌الله در لبنان، چندین بانک و شخصیت لبنانی را به اتهام ارتباط حزب‌الله در فهرست تحریم قرار داده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که حزب‌الله یکی از مهمترین احزاب سیاسی لبنان است و در انتخابات سال گذشته پارلمان لبنان هم با وجوداقدامات آمریکا علیه این حزب، بخش بزرگی از کرسی‌ها در اختیار ائتلاف مورد حمایت حزب‌الله قرار گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت روز معلم دعای روز هفتم رمضان مرتضی مطهری پلیس آلمان حزب الله لبنان مسلمانان آلمان سازمان تروریستی ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت روز معلم دعای روز هفتم رمضان مرتضی مطهری حزب الله لبنان پلیس آلمان قرار داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد

تعداد بازدید : 345 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1464 رژیم اسرائیل در واکنش به حمله حزب الله لبنان به گنبد آهنین، به یک خودرو در لبنان حمله کرد و اسماعیل یوسف ملقب به ابوجعفر یکی از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله لبنان را ترور کرد. تصاویر این ترور را از زاویه پهپاد اسرائیلی و همچنین تصاویری که از جنوب لبنان پس از حمله ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان