Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت هر اونس طلا امروز با حدود ۰.۳ درصد افزایش به ۱۶۸۴ دلار و ۳۵ سنت رسید. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که آمارهای منفی منتشر شده نشان دهنده میزان تاثیر بحران کرونا بر اقتصاد آمریکاست قیمت طلا روز جمعه شاهد افزایش بود، اما به دلیل بازگشایی اقتصاد برخی کشورها در آینده نزدیک قیمت فلز زرد در مسیر ثبت بزرگترین افت هفتگی در بیش از ماه اخیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا با حدود 0.3 درصد افزایش به 1684 دلار و 35 سنت رسید. دیروز قیمت طلا حدود 2 درصد کاهش یافته بود. قیمت طلا برای تحویل در ماه ژوئن با 0.04 درصد کاهش به 1693 دلار و 50 سنت رسید. قیمت طلا از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود 2.5 درصد کاهش داشته که بزرگترین افت قیمت هفتگی از اواسط ماه مارس تاکنون به مار می رود.

در حالی که میزان هزینه کرد مصرف کنندگان آمریکایی در ماه مارس کاهشی بی سابقه را شاهد بوده، آمارها نشان می دهد که هفته گذشته میلیون ها شهروند دیگر این کشور برای دریافت مستمر بیکاری ثبت نام کرده و تعداد کل متقاضیان مستمری بیکاری را از 21 مارس تاکنون به 30.3 میلیون نفر رسانده اند.

در همین حال نیمی از شهرهای آمریکا در حال کاهش محدودیت فعالیت رستوران ها، خرده فروشی ها و دیگر کسب و کارها هستند به این امید که احیای اقتصادی موجب کاهش نرخ بیکاری شود.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفته دولت های ایالتی و محلی آمریکا احتمالا برای جبران تبعات ویروس کرونا در طی چند سال آینده به حدود یک تریلیون دلار کمک نیاز خواهند داشت.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه گفت کشورش اوج بحران کرونا را پشت سر گذاشته و وعده داد که دولت هفته آینده طرحی را برای نحوه بازگشت تدریجی کشور به وضعیت عادی ارائه نماید.

رسانه های ژاپنی گزارش دادند دولت این کشور روز دوشنبه وضعیت اضطراری را برای مهار ویروس کرونا تمدید خواهد کرد. نخست وزیر ژاپن هم گفته بازگشت به زندگی عادی دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/

R1012128/P1012122/S7,85,79/CT10 واژه های کاربردی مرتبط قیمت طلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۱۱ تومانی به ۹۳۷ رسیده بود، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۲.۷۴ درصد) به ۹۱۲ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۹۲۲ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۹۱۲ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۳۳.۱۴ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۷,۲۱۳ افغانی افغانستان.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۱,۰۹۶ افغانی افغانستان.

منبع: رکنا

tags # قیمت افغانی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به ریال امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد