Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ناصری فرماندار کلات گفت: جاده کلات -مشهد از بامداد جمعه به دلیل ریزش کوه و ورود گل و لای به سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود است.   او افزود: این جاده اصلی از نخستین ساعات بامداد روز جمعه به دلیل ورود گل ولای و سنگ و ریزش کوه در محدوده بین پل هفت دهنه تا کارخانه آب معدنی و سه راهی طاهر آباد مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلات ادامه داد: با توجه به انسداد در این محدوده تعدادی خودرو در حدفاصل دو مکان یاد شده گرفتار شده اند که هنوز گزارشی از تعداد این خودرو‌ها دریافت نشده است.

ناصری افزود: در حال حاضر از مشهد و کلات نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری برای رفع انسداد به محل اعزام شده اند و انتظار می‌رود در ساعات آینده این جاده بازگشایی شود.   بیشتربخوانید: راه کدام روستاهای خراسان رضوی مسدود شد؟   بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی هم راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های کلات، خوشاب و چناران این استان در پی بارش‌های ۴۸ ساعت قبل مسدود شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش‌های رگباری چند روز فبل از امشب تا اواسط فردا در مناطق شمالی و غربی استان به اوج خود می‌رسد که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و ریزش تگرگ و وزش باد در مناطق مستعد، احتمال جاری شدن سیل و روان‌آب وجود دارد.   انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انسداد جاده ریزش کوه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش

دریافت 62 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیر ورودی و خروجی زاهدان به خاش به دلیلی حجم ورودی آب به سطح شهر از این سیر مواصلاتی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

شایان ذکر است در بارش سال گذشته نیز با شکسته شدن بند خاکی دور شهر زاهدان، شاهد ورود آب باران از مسیر رفت و برگشت خاش به زاهدان بودیم.

کد خبر 6081514

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است