Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@01:52:08 GMT

تاکید روسیه بر لزوم مبارزه سوریه با تروریسم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۱۲۳۳

تاکید روسیه بر لزوم مبارزه سوریه با تروریسم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خارجه روسیه بر ضرورت حفظ حاکمیت سوریه و استقلال، تمامیت ارضی و حق آن در مبارزه با تروریسم موجود در خاک این کشور تاکید کرد.

«ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای که در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شد از حملات تروریستی دولت ترکیه و مزدورانش در سوریه انتقاد کرد و به انفجار دو روز پیش در شهر عفرین اشاره کرد که 40 کشته و 47 زخمی برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: «لازم به یادآوری است که بحث ما درباره سرزمین‌های سوریه است که در نهایت باید به حاکمیت سوریه بازگردد و همه ما متقاعد شده‌ایم که ایجاد ثبات و امنیت محکم در منطقه مرزی سوریه و ترکیه و به طور کلی در سوریه فقط بر اساس حاکمیت ، وحدت و تمامیت ارضی امکان پذیر است».

حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در اوایل ماه جاری تأیید کرد که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه میلیاردها دلار برای حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه و حمله به خاک آن خرج کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم

وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به کشف گورهای دسته‌جمعی در فلسطین ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد کابل از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان در بیانیه‌ای به کشف گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» در شهر خان یونس فلسطین واکنش نشان داد.

در این بیانیه وزارت خارجه حکومت طالبان آمده است: پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه این بیمارستان که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

وزارت خارجه حکومت طالبان ضمن محکومیت این جنایات تصریح کرد افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

پیش از این نیز «هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان در پیامی درباره فلسطین گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

معاون سیاسی طالبان: کشورهای اسلامی باید از فلسطین حمایت کنند طالبان: کشورهای اسلامی برای توقف نسل‌کشی در غزه کاری کنند طالبان: نشست دوحه به جای افغانستان باید بر وضعیت غزه و فلسطین تمرکز می‌کرد

وی تاکید کرده بود: «ما از تمام کشورهای اسلامی حتی جهان می‌خواهیم که هرچه زودتر دست ظلم رژیم اسرائیل را کوتاه سازند تا در آنجا تجاوز پایان یابد، به ویژه امت اسلامی مسئولیت دارد که از داعیه فلسطینیان مظلوم حمایت کامل نماید و با یک صدا در محدوده امکانات خویش در کنار فلسطینی‌ها بایستند».

آخندزاده اعلام کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون  هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است