Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@16:17:11 GMT

مجمع عمومی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۱۳۲۹

مجمع عمومی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد

ساعت 24-مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام لیزینگ اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 برگزار شد.


به گزارش ساعت 24  به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این مجمع با حضور تمامی سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی، مدیرعامل و اعضای هیئت ‌مدیره این شرکت برگزار شد و گزارش عملکرد و صورت‌های مالی این شرکت پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایمان فرجام‌نیا، مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین با ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های شرکت در سال گذشته در خصوص اقدامات کلیدی این شرکت گفت: تنوع‌بخشی به بازار هدف و مدیریت ریسک تمرکز اعتباری، تحقق (فراتر از بودجه) عملیات لیزینگ، تحقق (فراتر از بودجه) وصول مطالبات، حفظ سودآوری، حل‌وفصل پرونده‌های با ریسک بالا در جهت وصول مطالبات، فراهم کردن الزامات ورود به بازار سرمایه، افزایش سرمایه، کسب رتبه نخست در شاخص فروش در گروه واسطه‌گری مالی، بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، تأیید عملکرد شرکت براساس استانداردهای ISO9001:2015 و ISO10002:2014 بدون عدم انطباق و ارزیابی فرآیندهای منابع انسانی، بر اساس استاندارد 34000 منابع انسانی از کلیدی‌ترین اقدامات این شرکت در سال 1398 است.
به گفته او، میزان اعطای تسهیلات در سال 98 در مقایسه با پیش‌بینی بودجه، 46 درصد رشد داشته است.
فرجام‌نیا در ادامه با اشاره به رشد هفت ‌درصدی وصول مطالبات نسبت به بودجه مصوب در سال 98 گفت: شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال 98 ضمن پرداخت سود مصوب مجمع 97 به سهامداران که فراتر از میزان پیش‌بینی‌شده در بودجه بود، کماکان توانسته است سودآوری شرکت در سال 98را نسبت به سال 97 حفظ کند.
مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین در ادامه به ورود به بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: در سال 98 تمامی اقدامات لازم برای ورود به بازار سرمایه اعم از تهیه برنامه کسب‌وکار، امیدنامه و فراهم کردن تمامی شرایط مطرح ‌شده در نشست با مدیران بورس انجام شد و امیدواریم، در نیمه نخست سال 99، وارد بازار بورس و اوراق بهادار شویم.
فرجام‌نیا در پایان گفت: از برنامه‌های شرکت برای سال 99 توسعه خدمات لیزینگ به مجموعه گروه بانک اقتصادنوین با در نظر گرفتن یک بسته ویژه تسهیلاتی برای کارکنان است.
در پایان حسابرس قانونی، صورت‌های مالی شرکت را مطلوب ارزیابی و گزارش ارائه‌ شده را فاقد اشکال اعلام کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شرکت لیزینگ اقتصادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد