Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ علی مفاخریان در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتقال صنایع مزاحم خیابان شوش به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: بخشی از شیمیایی فروش‌ها و اوراقچی‌ها منتقل شده و بخش دیگر باقی مانده است. در ارتباط با انتقال مابقی دو مشکل داریم؛ اول اینکه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت تعدادی از آن‌ها بازگشتند و دوم اینکه مشکلات سندی در ارتباط با املاکشان دارند و به همین دلیل انتقال آن‌ها به بیرون از تهران هنوز کامل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: سعی کردیم با ایجاد اطمینان اجتماعی و ایجاد زیرساخت در درجه اول زمینه حضور بخشی که انتقال پیدا کرده‌اند فراهم کنیم و در درجه دوم با سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی برای حل شدن مشکلات سندی این افراد هستیم. البته در حوزه سند ما وظیفه‌ای نداریم و صرفا کمک می‌کنیم.  

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران درباره سرانجام انتقال سایر مشاغل مزاحم گفت: ابتدا مشاغل قرمز مثل تعمیرگاه‌ها، صاف‌کاری‌ها، چوب‌کاری‌ها و کارگاه‌های نقاشی باید از شهر خارج شوند و بعد مشاغل زرد مثل تعمیرگاه‌های ماشین. 

مفاخریان گفت: در نهایت طبق تکلیفی که برنامه پنج ساله برای ما مشخص کرده باید همه آنها خارج شوند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران برای پنج روز آینده برای بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان رگبار باران و وزش باد شدید را پیش‌بینی کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف و در نیمه جنوبی غربی استان گاهی وزش باد شدید انتظلرمی‌رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۸ ‌فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد،‌ به‌تدریج افزایش ابر، با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • فروش دیجی‌کالا به همراه اول در ایستگاه پایانی / آیا باید نگران بود؟
  • حمایت پلیس راهور از اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • رگبار باران در شمال تهران
  • مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند
  • کارگروه کاهش آلودگی هوای دزفول تشکیل شد
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • معابر سنندج در تسخیر وانت‌های میوه فروش
  • هوای تهران گرم خواهد شد