Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مهدی طریحی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان خصوصی‌سازی گفت: آن دسته از هموطنان عزیز سهام دار عدالت که کد بورسی ندارند، در صورتیکه «روش آزاد سازی مستقیم» را انتخاب کرده باشند، می‌بایست متعاقباً نسبت به ثبت نام در «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام)» با نشانی اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sejam.ir مطابق با دستورالعمل و فرآیندهای مربوطه نسبت به دریافت کد سجام اقدام کنند.

وی ادامه افزود: در فرآیند عملیاتی سامانه سهام عدالت، پس از آنکه سهام‌دار وارد سامانه سهام عدالت شده و یکی از دو روش آزادسازی را انتخاب کند، شماره ملی آن فرد در بانک اطلاعاتی سامانه به شیوه آزاصورتیکه «روش آزاد سازی مستقیم» را انتخاب کرده باشند، می‌بایست متعاقباً نسبت به ثبت نام در «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام)» با نشانی اینترنتی www.sejam.ir ذیل و مطابق با دستورالعمل و فرآیندهای مربوطه نسبت به دریافت کد سجام اقدام نمایند. د سازی انتخاب شده اختصاص داده می‌شود. مقرر گردیده تا اطلاع ثانوی، این اطلاعات به صورت هفتگی برای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برای انجام مراحل آتی، ارسال شود.

طریحی در پاسخ به این سوال که چرا ثبت نام در سجام، پیش شرط آزاد سازی سهام عدالت قرار نگرفت تا افرادی که مطلع نیستند نیز بالاجبار در آن ثبت نام کنند، گفت: به دلیل حجم بسیار بالای تعداد سهام داران سهام عدالت و جلوگیری از ازدحام مراجعات مردم جهت انجام مراحل چندگانه دریافت کد سجام، پیش بینی شد که افراد به مرور و در فرصت مناسب در این خصوص اقدام نمایند.

وی در پایان گفت: پس از انتقال اطلاعات به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعات رسانی‌های آتی از طریق بسترهای ارتباطی توسط شرکت مذکور، خطاب به سهام دارانی که فاقد کد سجام هستند انجام خواهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سهام سهام عدالت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان خصوصی سازی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ و اصلاحات‌ سری اول دفترچه راهنما در ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ منتشر شد.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است داوطلبان بتوانند تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز شنبه به ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری Ph.D ( نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳) در اینجا قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6088078

دیگر خبرها

  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی