Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@19:14:05 GMT

راه ارتباطی ۱۱ روستای کلات بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۳۹۵

راه ارتباطی ۱۱ روستای کلات بسته شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش شب گذشته باران راه ارتباطی ۱۱ روستا در شهرستان کلات تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا‌، ابراهیم نصری روز جمعه افزود: روستاهای یاد شده عبارتند از آبگرم، باغگاه، خواجه روشنایی، سیرزار، مؤمن آباد، بام چنار، سنگ دیوار، بابافرجی، چهارراه، خاکستر و لائین کهنه که به دلیل وقوع سیلاب و آبگرفتگی راه آنها تا اطلاع بعدی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر ۱۱ راه روستایی مذکور، راه  هفت روستا در شهرستان‌های کلات، خوشاب و چناران این استان که در پی بارش‌های ۴۸ ساعت گذشته بسته شده بودند نیز همچنان مسدود است.

او اضافه کرد: هم اکنون تردد خودروها در سایر راه های ارتباطی استان از جمله جاده‌های منتهی به مشهد به صورت عادی و روان در جریان است و بارشی در این محورها گزارش نشده است.

جاده مشهد - کلات بازگشایی شد

همچنین فرماندار کلات گفت: با تلاش راهداران جاده کلات - مشهد که شب گذشته در پی بارش شدید باران و ورود گل و لای مسدود شده بود بازگشایی شد.

مهدی ناصری افزود: شب گذشته این جاده به دلیل ریزش کوه و ورود گل و لای به سطح آن در محدوده بین پل هفت دهنه تا کارخانه آب معدنی و سه راهی طاهر آباد مسدود شد که با اعزام ماشین آلات و نیروهای راهداری از مشهد و کلات این محور بازگشایی گردید.

مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری کلات در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد واقع است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کلات راه ارتباطی کلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.


احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.


او گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.


قادری حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.


گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • جاده هراز مسدود شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور