Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در طالقان سفید است، گفت: فقط شهرستان‌های سفید می‌توانند پس از ابلاغ ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا شروع به فعالیت مجدد کنند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ولایی‌برحق در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، درباره زمان بازگشایی مراکز مذهبی و مساجد این در استان البرز اظهار داشت:  مساجد و هیئات مذهبی در این ایام تعطیل نبوده، بلکه هر مسجد محور فعالیت‌های اجتماعی محله‌ خود بوده و هر امامی‌، امامت محله را با هنرنمایی و زیبایی، در راستای خدمت رسانی به مردم به عهده داشته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی:‌ 127 شهر سفید محدودیتی برای انجام مراسم مذهبی ندارندقمی: وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات درصدد بازگشایی اماکن مذهبی‌اندآل‌هاشم: سلامتی مردم مقدم بر برگزاری اجتماعات مذهبی است

وی با اشاره به اعلام سخنگوی دولت در مورد بازگشایی مراکز مذهبی در شهرستان‌های با وضعیت سفید، افزود: در میان شهرستان‌های سفید اعلام شده توسط ستاد کرونا‌، فقط شهرستان طالقان در استان البرز ذکر شده ‌و دیگر شهرستان‌ها وضعیت زرد داشته و تا اطلاعیه ثانوی،  پس از ابلاغ ستاد استان تنها شهرستان‌های سفید می‌توانند  با رعایت پروتکل‌های لازم، شروع به فعالیت مجدد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تشکر از فعالان جهادی مساجد و هیئات مذهبی برای مقابله با کرونا و اجرای دستورات ستاد، بیان کرد: تمامی مراکز آمادگی نسبی جهت باز‌گشایی مجدد را داشته باشند تا به محض رفع موانع و بهبود شرایط‌، با رعایت و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی شروع به فعالیت کنند.

ولایی‌برحق خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود در صورت تغییر برخی شاخص‌ها و تصمیمات جدید اطلاع رسانی  عمومی  در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه

دکتر الهه حق گشایی گفت: نمونه گیری نوزادی از نظر هیپوتیروئیدی یکی از موارد مهم در حوزه بهداشت است، که برای نوزادان در سن ۳ تا ۵ روزگی آزمایش خون پاشنه پا را انجام دهند.

وی افزود: نوزادانی که تاریخ تولد آنان ۲۶ و ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه سال قبل بود تاریخ نمونه برداری از پاشنه پای آنها مصادف با تعطیلات عید نوروز می‌باشد که جهت نمونه گیری به موقع وجلوگیری از تاخیر در درمان موارد محتمل در روز دوم فرودین از متولدین روز‌های فوق غربالگری ونمونه برداری از پاشنه‌ی پا بعمل آمد.

کم کاری مادرزادی تیروئیدی یکی از موارد شایع می‌باشد، که اگر زود تشخیص داده شود با تجویز دارو از تاخیر در رشد و عقب ماندگی کودکان جلوگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • مراکز منتخب معاینه فنی در ۱۰ و ۱۲ فروردین اعلام شدند
  • فعالیت مراکز غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان در شهرستان مراغه
  • فعالیت مراکز معاینه فنی تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روز‌های ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در روزهای ۱۰ و ۱۲ فروردین
  • آخرین وضعیت سد کرج پس از بارش‌های اخیر
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • ارتفاع برف در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید
  • ارتفاع برف بهاری در این شهر به ۲۰ سانتیمتر رسید