Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، درگیری ها میان عناصر مزدور تحت حمایت دولت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن که در ریاض مستقر است و شورای انتقالی جنوب وابسته به امارات در جزیره سقطری شدت گرفت.

این درگیری ها مشخصا در مناطق شرقی و غربی شهر حدیبو مرکز جزیره سقطری به وقوع پیوسته است.

طی روزهای گذشته نیز درگیری ها میان مزدوران عربستان و امارات در جزیره سقطری یمن شدت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عربستان سعودی و امارات بر سر منافع خود در مناطق جنوبی یمن دچار اختلاف شده و این اختلافات به عناصر مزدور تحت حمایت آنها نیز کشیده شده است.

گفتنی است که جزیره سقطری در ۳۸۰ کیلومتری سواحل جنوبی یمن واقع شده و از شرق تا غرب ۱۳۲ کیلومتر و از شمال تا جنوب نیز ۴۹ کیلومتر وسعت دارد. این جزیره در فاصله ۲۴۰ کیلومتر از شرق سومالی قرار دارد و علاوه بر اهمیت راهبردی آن، به دلیل چشم‌انداز بی‌نظیر انواع گیاهان منحصر به فرد خود از سوی بازدیدکنندگان به عنوان «بهشت روی زمین» توصیف می‌شود.

کد خبر 4914102 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی امارات متحده عربی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه شیوع کرونا سوریه لبنان امارات متحده عربی افغانستان جزیره سقطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • معمای یک سیل مرموز در دبی