Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@14:41:37 GMT

انگلیس شریک جنایات جنگی عربستان در یمن است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۲۹۸۳

انگلیس شریک جنایات جنگی عربستان در یمن است

سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر از ادامه فروش تسلیحات از سوی انگلیس به عربستان سعودی انتقاد کرد.

به گزارش گوه بین‌الملل خبرگزاری آنا، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر از ادامه فروش تسلیحات از سوی انگلیس به عربستان سعودی انتقاد کرد.

وی نوشت: با توجه به آنکه قساوت‌ها در یمن باعث قرار دادن این کشور در آستانه بدترین بحران انسانی شده که با شیوع ویروس کووید-۱۹ نیز توأم شده است، دولت انگلستان از صادرات تسلیحات به عربستان سود کسب کرده و دستان خود را به خون مردم بی‌گناه یمن آغشته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: انگلیس باید در سَمت درست تاریخ قرار گیرد!

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: عربستان یمن انگلیس سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان

سردار شکارچی به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشور‌های غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد

چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد ها‌ی دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم

توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت + تصاویر
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • توصیه سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح به سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی است
  • تضمین ارزآوری برای کشور به همت صنعت گاز/ «ایران» شریک اقتصادی مطمئن شناخته شد
  • حمایت بی‌چون چرای انگلیس از جنایات اسرائیل در سازمان ملل
  • تل آویو: همکاری نزدیکی با آمریکا، انگلیس و فرانسه در طول حمله ایران داشتیم
  • آسمان غزه بدون جولان هواپیماهای جنگی اشغالگران
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • ده‌ها هزار معترض در لندن خواستار توقف فروش سلاح به رژیم صهیونیستی شدند + فیلم