Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس در این خصوص حسن نصراصفهانی رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان  اظهار داشت: چیزی در حال حل شدن نیست. ما منتظر رای فیفا در این زمینه هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا فدراسیون فوتبال در حال مذاکره با این باشگاه است تا این موضوع حل شود، عنوان کرد: طرف حساب ما نه فدراسیون فوتبال و نه وزارت ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با خودش طرف هستیم و اصلا از طرف دراگان اسکوچیچ هیچ اتفاقی نیفتاده و حتی برای حل شدن موضوع تماسی با ما نگرفته است.  

رئیس هیات مدیره نفت آبادان همچنین در خصوص شرایط این تیم در دوران کرونایی و تعطیلی مسابقات گفت: بازیکنان طبق خواسته سرمربی در منازل در حال تمرین هستند و ما هم مثل بقیه منتظر تصمیم مسئولان هستیم. در خصوص شروع بازی ها جزو باشگاه هایی نیستیم که دنبال مخالفت باشیم. هر چه فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا  و ستاد مقابله با کرونا بگویند ما هم تابع هستیم.

نصراصفهانی در مورد شرایط مالی این باشگاه نیز تاکید کرد: در این مدت تعطیلی توانستیم ۲۰ درصد دیگر قرارداد بازیکنان را بدهیم و مثل سایر تیم ها مجموع پرداختی های ما به بازیکنان به ۵۰درصد رسیده است.

 اسکوچیچ و سفر پرماجرای ایران تا کرواسی

کد خبر 506895 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی دراگان اسکوچیچ - تیم ملی باشگاه صنعت نفت آبادان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی باشگاه صنعت نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود