Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور از روند تهیه و آماده سازی بسته‌های معیشتی در امامزاده عبداللّه(ع) شهرری بازدید کرد و گفت: ضیافت همدلی در بقاع متبرکه نمونه‌ای از همدلی مردم است و سرفصل دوم این اقدامات از نیمه رمضان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با همراهی مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران از روند تهیه و آماده سازی ۱۰۰هزار بسته معیشتی نیازمندان در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه این بازدید، ضیافت همدلی در بقاع متبرکه را نمونه‌ای از همدلی مردم عنوان و اظهار کرد: ۹۰درصد بسته‌های حمایتی تهیه شده در بقاع متبرکه تحت پوشش کمک‌های مردمی بوده و اوقاف در تکمیل این بسته‌ها همکاری و کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در ایام عید نوروز و نیمه شعبان بیش از ۲۰۰هزار بسته حمایتی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق نیات واقفان خیراندیش که نیت اطعام داشتند در سراسر کشور توزیع شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: با فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه یک آرایش جدید در اوقاف شکل گرفت و موجب شد جهش دومی را در این زمینه تدبیر کنیم بر همین اساس از نیمه رمضان سرفصل دوم را آغاز خواهیم کرد. 

حجت الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه جغرافیایی بقاع متبرکه، این امکان وجود دارد که از محیط پیرامونی و افرادی که در آن جوامع حضور دارند و نیازمند کمک هستند شناسایی دقیق صورت پذیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش فارس، ۱۰۰هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای خانواده‌های نیازمند استان تهران در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری به عنوان قرارگاه گروه جهادی بنیاد احسان و برکت در حال آماده‌سازی و ارسال برای نقاط محروم استان تهران است که با تکمیل مراحل بسته‌بندی این بسته‌های موادغذایی در چند روز آینده به طور رسمی توزیع و پخش آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان اوقاف خاموشی استان تهران عبدالله رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام بقاع متبرکه آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ عباس کریمی افزود: این ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت امام زمان (عج) با عنوان در قالب طرح قرار دوازدهم و با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا و خانه هلال کسما بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد.
 بخشدارمرکزی صومعه‌سرا ارزش این بسته‌های حمایتی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی