Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز را به معلمین فرهیخته ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:

در بیان جایگاه ویژه معلم فرمایش گهر بار مولای متقیان حضرت علی (ع) کافی است که می فرمایند: هر کس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

روز معلم پیام آور شکوه و اقتدار مردان و زنان پاکباخته ای است که در طول تاریخ برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تا پای جان ایستادند و تجلی بخش زیباترین جلوه های عشق و ایثار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان که یکبار دیگر در شرایط حساس کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا جلوه ای دیگری از ایثار و از خود گذشتگی را رقم زدند و نشان دادند که تعلیم و تربیت هیچگاه متوقف نخواهد شد. از اینروست که هر یک از ساکنین این کره خاکی همواره خود را مدیون قشر زحمت کش و دلسوز معلمین می داند.

در آستانه 12 اردیبهشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد والامقام مرتضی مطهری، فرخنده روز معلم را به جمله معلمان فرهیخته ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه همت و تلاش روز افزون شما عزیزان در آموزش و پرورش آینده سازان کشور، نام پر غرور ایران اسلامی در جهان همواره بدرخشد.

لینک کوتاه: asriran.com/0032vL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روز معلم تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و مجلس از ظرفیت‌های صنایع استان مرکزی استفاده کنند

ایسنا/مرکزی امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی چهارمین استان صنعتی است و تنوع صنعتی بالایی داریم، گفت: دولت و مجلس بایستی این صنایع را به کار بگیرند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۰ فروردین در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: اگر تمام مسلمانان راه امیرالمومنین(ع) را به درستی ادامه داده بودند امروزه ما گرفتار انحرافاتی مثل داعش نبودیم.

وی با بیان اینکه روزه گرفتن برای تقویت و تمرین اراده‌ است، افزود: ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، عالی‌ترین فرصت جهت تقرب به خداوند است. برگزاری عزاداری‌ها و سخنرانی‌های حکیمانه در این ایام ضرورت دارد.

وی در ادامه با اشاره به روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این نظام، معجزه تاریخ است و اگر امروزه ایران دستاوردهایی کسب کرده‌ است به دلیل وجود این نظام است.

دری نجف آبادی با اشاره به روز طبیعت اظهار کرد: در این روز شایسته است به زیارت بقاع متبرکه بروید. طبیعت بخشی از حیات ماست و باید طبیعت را حفظ کنیم. 

وی هم چنین با تاکید بر برگزاری باشکوه روز قدس تصریح کرد: در این روز باید اعلام تنفر خود را نسبت به اسرائیل و آمریکا و حمایت قاطع را از ملت مظلوم فلسطین و حزب الله اعلام کنیم. به لطف خدا وضعیت تبلیغات برای حمایت از مردم فلسطین در سراسر دنیا خوب بوده است.

امام جمعه اراک با اشاره به شعار سال گفت: اقتصاد ما می‌تواند متحول شود ولی باید همت، برنامه ریزی، اولویت بندی و سیاست گذاری کنیم و نباید فقط به فکر مصرف‌گرایی باشیم.

وی اضافه کرد: چرا باید ۴ میلیارد دلار در سال موبایل وارد کنیم؟ استان مرکزی می‌تواند مرکز ‌ساخت موبایل در کشور باشد. ما توانسته‌ایم موشک بسازیم چطور نمی‌توانیم موبایل بسازیم؟ وظیفه شرعی و ملی ماست که در بسیاری از زمینه‌ها معجزه وار اقدام کنیم و نیازهای خود را تامین کنیم. 

دری نجف آبادی با تاکید بر ضرورت رشد تولید ۱۰ درصدی تا انتهای سال تصریح کرد: چرا وضع خودروسازی ما اینقدر اسفبار است؟ چرا این میزان کشته و مجروح در تصادفات می‌دهیم؟ 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت و مجلس از ظرفیت‌های صنایع استان مرکزی استفاده کنند
  • بلغارستان در آستانه انتخابات زودهنگام پارلمانی
  • انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!
  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک ملت و تجارت | انتقادات بالا گرفت!
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر