Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@06:17:19 GMT

اجرای طرح ترافیک به شرط افزایش حفاظت فیزیکی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۳۴۱۶

استاندار تهران گفت: طرح ترافیک تا زمانی که مقدمات افزایش حفاظت فیزیکی در حمل و نقل عمومی را افزایش ندهیم اجرایی نمی‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران درباره راهکار‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: استان تهران بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره اجرای طرح ترافیک اظهار داشت: بیماری کرونا یک وابستگی به محیط‌های پر جمعیت دارد و در این محیط‌ها شیوع گسترش پیدا می‌کند و بنابر این ما معتقد بودیم که طرح ترافیک باید لغو شود و مردم از حمل و نقل عموی کمتر استفاده کنند و بیشتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

استاندار تهران بیان داشت:‌از روز شنبه مقرر شده است که حفاظت فردی و استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شود و طرح ترافیک نیز اجرایی نمی‌شود تا جلوی سرایت این بیماری را بگیریم.

محسنی‌بندپی بیان داشت: وزیر بهداشت نیز مطرح کرده‌اند که فعلاً اجرای طرح ترافیک در تهران نخواهیم داشت تا مقدمات حفاظت فردی مثل ماسک و دستکش را فراهم کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قیمت ماسک‌ها در مبادی ورودی مترو و یا اتوبوس چقدر خواهد بود، گفت: قطعاً قیمت این ماسک‌ها ۲ تا ۵ هزار تومان خواهد بود و کسانی که قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند می‌توانند با تهیه ماسک‌های خانگی تهیه شده از پارچه کتان و یا نخی استفاده کنند و داخل آن دستمال‌کاغذی بگذارند از حمل و نقل عمومی بدون هیچ مشکلی استفاده خواهند کرد و نیازی به داشتن ماسک‌های سه‌لایه و یا فیلتردار و گران قیمت برای ورود به حمل و نقل عمومی نیست.

استاندار تهران بیان داشت: در حال حاضر نیز ماسک‌های دست‌ساز در خانه‌ها وجود دارد و می‌توانند از همان ماسک‌ها نیز استفاده کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: طرح ترافیک استاندار تهران حفاظت فیزیکی حمل و نقل عمومی استاندار تهران حمل و نقل عمومی استفاده کنند طرح ترافیک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این برنامه به صورت نمادین و مشترک با شبکه بهداشت و درمان شهرستان سربیشه و در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست سالم و پاک در محدوده ورودی شهرستان سربیشه برگزار شد.

شافعی، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست سربیشه با تاکید بر اهمیت و نقش آموزش عمومی در مراقبت از محیط زیست و پرهیز از رهاکردن زباله‌ها در طبیعت گفت: بسیاری از زباله‌ها و مواد دور ریختنی به خصوص کیسه‌های پلاستیکی بلای جان طبیعت و غذای بعضی از حیوانات شده و از این رو آسیب‌های جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت برنامه‌های مناسبتی برابر تقویم ملی و جهانی محیط زیست و اجرای برنامه‌های نمادین برای جلب مشارکت عمومی، افزود: امروز و همزمان با روز جهانی پاکسازی زمین نمایندگی حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برنامه‌ای محدوده وسیعی از ورودی شهر سربیشه را با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی و دوستدارن طبیعت و جمعی از دانش آموزان دبیرستان دکتر علی شریعتی شهر سربیشه از زباله پاکسازی کردند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • هنرنمایی ایرانی 16ساله، چشم ایلان ماسک را گرفت