Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه سرمربی پیشین آبی‌پوشان منتظر فرصتی است تا درخواست غرامت سال دوم قراردادش را پیگیری کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد دو ساله استراماچونی با استقلال یک و نیم میلیون دلار بود و او به جز پول‌هایی که در ایران دریافت کرد، هنگام خروج از ایران ۱۶۰ هزار دلار دیگر هم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدا هم مشخص بود که استراماچونی اگر برود، دیگر به ایران برنمی‌گردد با این حال چند روز قبل شایعه شد شاید سال آینده در فوتبال ایران مشغول به کار شود آن هم در حالی که مسلما بازگشت او با اتفاقات خاصی همراه خواهد شد.

پرونده استقلال و استراماچونی چندان روشن و شفاف نیست و از این رو، بسیار بعید به نظر می‌رسد که او برنده قطعی این پرونده لقب بگیرد و توانایی دریافت کل پول قرارداد دو سال خود را داشته باشد.

این مربی ایتالیایی در هنگام هدایت استقلال، نتایج خوبی گرفت، اما تنها ۱۳ هفته روی نیمکت تیم آبی‌پوش کشورمان بود هرچند در همین مدت کوتاه، به محبوبیت بی‌نظیری نزد هواداران استقلال دست یافت و همه طرفداران این تیم، دوستش داشتند چرا که روند تاکتیکی آبی‌ها را تغییر داد و در کنار کسب نتایج درخشان، استقلال واقعا زیبا بازی می‌کرد.

استراماچونی هنوز از استقلال به فیفا شکایت نکرده، ولی همه می‌دانند که او هم یک داستان مالی دیگر با باشگاه را ادامه می‌دهد هر چند بعید به نظر می‌رسد بتواند ادعای خود را در نهایت به اثبات برساند و از استقلال غرامت دریافت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استقلال هواداران استقلال استراماچونی استقلال فوتبال ایران هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/ تیم‌ها بهم نزدیک هستند
  • سرمربی ولزی در یک قدمی توافق با تراکتور