Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:57:33 GMT

۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گرمدره توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۴۸۵

۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان گرمدره توزیع شد

عباس دادخواه به ایرنا گفت:  این کمک ها در دومین مرحله  از رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در شهر گرمدره  در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی با تاکید بر گسترش امر حمایت و همدلی در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت ؛ این روزها با وجود بحران کرونا همه اقشار شهرگرمدره باید در کنار هم و با وحدت به یاری نیازمندان بشتابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم از رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان شهر  گرمدره با حضور  اعضای شورای اسلامی ، مدیران شهرداری و فرماندهان بسیج  و نیروی انتظامی  این منطقه انجام شد.

 شهردار گرمدره گفت:  در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مومنانه و طرح مواسات همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره بر اساس تصمیم متخذه به جمع آوری کمک های خیرین عزیز ، سازندگان ، صاحبان صنایع و مردم شریف این شهر پرداخت.

وی خاطر نشان کرد :  به لطف خداوند  و یاری مومنان و خیرین طی ۲ روز اخیر مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال جمع آوری شد که برای تهیه بسته خوار و بار و معیشتی به تعداد   ۵۰۰  بسته هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان اقدام شد.

دادخواه اظهار داشت: این بسته ها به همت حوزه ۱۲۷ بسیج ، خیریه های شهر و همکاران شهرداری در اختیار نیازمندان قرار گرفت و  مرحله بعدی این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان با همین کیفیت اجرا خواهد شد.

شهر۳۰ هزارنفری گرمدره در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمک های مردمی استان البرز پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمک های مردمی استان البرز ویروس کرونا کمک های مردمی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش توزیع جهیزیه در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبدگفت: همزمان با دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و نیرو‌های جهادی و خیران، دومین رزمایش توزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان کمتر برخوردار در شهرستان میبد برگزار شد.
سرهنگ مصطفی آقایی گفت: در این رزمایش ۵ سری جهیزیه به ارزش هرکدام ۳۰۰ میلیون تهیه و توزیع شد. 
آقایی افزود: این شش قلم کالای جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباس شویی، جارو برقی، اجاق گاز، سرویس قابلمه و دیگر اقلام اساسی آشپزخانه است.

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس