Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:32:30 GMT

پرداخت ۱۰ میلیون تومان به خانواده مددجویان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۶۷۱

به گزارش ایسنا، سید پرویز فتاح با اعلام خبر کمک 10 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از خانواده های مددجویانی که اعضای آنها به دلیل شیوع کرونا جان باختند، اظهار کرد: به دنبال ادامه همکاری بنیاد مستضعفان با نهادهای حمایتی در جریان شیوع کرونا در کشور، این بنیاد، مبلغ 20 میلیارد تومان را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مبلغ با توجه به درخواست این دو نهاد در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته و قرار است برای حمایت از مددکاران، مددیاران، خانواده های مددجویان دارای عضو فوتی بر اثر کرونا و بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت، هزینه شود.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه 10 میلیارد تومان از این مبلغ، به بهزیستی و 10 میلیارد تومان هم به کمیته امداد تخصیص داده شده است گفت: کمک 10 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به سازمان بهزیستی، با در خواست رئیس این سازمان انجام شده و این مبلغ در قالب هدیه 500 هزار تومانی به مددکاران و مددیارانی که طی این هفته ها، ایثارگرانه خدمت کردند تقدیم شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، فتاح ادامه داد: با درخواست رئیس کمیته امداد امام خمینی مبنی بر حمایت از خانواده مددجویانی که عضوی از آنها بر اثر کرونا فوت کرده، مقرر شد مبلغ 10 میلیون تومان را به خانواده هر فوتی و 10 میلیون تومان نیز برای خانواده های مددجویانی که بیمار صعب العلاج یا بیمار خاص دارند، پرداخت شود.

منبع: الف

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین