Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:45:36 GMT

ستاره فرانسوی اولین خرید تابستانی ستین (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۷۸۸

کیکه ستین سرمربی بارسلونا معتقد است عثمان دمبله حکم یک خرید جدید تابستانی را برای آبی اناری ها خواهد داشت و فصل بعد اعاده حیثیت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از زمانی که در سال 2017 برای جانشینی نیمار و با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست، در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی در این دوره، 63 بازی را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی  آتی او را به فروش برساند.

 

 

 

 

هرجند دمبله در ماه فوریه بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد؛ ولی با وجود همه مشکلات، مدیریت بارسا به دلایلی خاص تمایلی به واگذاری او ندارد.

در واقع باشگاه بارسلونا نمی‌خواهد دمبله را با مبلغ کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند ولی از سوی دیگر، هیچ باشگاهی حتی 60 میلیون یورو هم برای ستاره فرانسوی پرداخت نمی کند.

گفته می شود سران باشگاه قصد دارند دمبله را برای ساده تر کردن انتقال لائوتارو مارتینز، به اینتر پیشنهاد بدهند اما نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که کیکه ستین سرمربی بارسا، مانع این اتفاق خواهد شد.

ستین بزرگترین حامی دمبله محسوب می شود و اعتقاد دارد که این بازیکن، بالاخره می تواند بهترین بازی هایش برای بارسا را انجام دهد. ستین بود که اجازه نداد بارسا پس از جدایی کارلس پرز در ژانویه، مهاجمی جدید جذب کند و بسیار خوشبین بود که ستاره فرانسوی بتواند در نیم فصل دوم، اعاده حیثیت کند اما از بخت بد، دمبله در جریان تمرینات، بار دیگر مصدوم شد و این بار تن به جراحی داد تا فصل را از دست بدهد.

ستین روی دمبله برای فصل بعد حساب ویژه ای باز کرده و مانع جدایی او به هر طریقی خواهد شد.

 

 

عثمان دمبله بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل این ماه کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در دیدار مقابل کلن، مجبور شد به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست زمین بازی را ترک کند.

ابتدا گزارش شد که او ادامه فصل را از دست می‌دهد اما برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان در تابستان پیش رو آماده خواهد بود و می‌تواند در ترکیب تیم دیدیه دشان قرار بگیرد.

با این حال، اکنون احتمال اینکه بازیکن فرانسوی به یورو برسد، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. علاوه بر این، گفته می‌شود که خود کومان پذیرفته است که نمی‌تواند برای فرانسه در این مسابقات بازی کند.

بنابراین دشان مجبور است برای او جانشینی انتخاب کند و به‌نظر می‌رسد سرمربی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفته موسی دیابی، وینگر استون ویلا در کنار بردلی بارکولا، وینگر پاری سن ژرمن را برای جایگزینی کومان در نظر بگیرد.

دیگر خبرها

  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است