Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@08:18:54 GMT

خبر فتاح از کمک 20میلیارد تومانی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۴۸۷۳

فتاح گفت: این بنیاد برای حمایت از مددیاران و مددکاران بهزیستی و همچنین خانواده مددجویان دارای بیمار خاص، صعب‌العلاج و فوتی بر اثر کرونا که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، ۲۰ میلیارد تومان تخصیص داد. ناطقان: سید پرویز فتاح، با اعلام خبر کمک ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از خانواده‌های مددجویانی که اعضای آنها به دلیل شیوع کرونا جان باختند، اظهار کرد: به دنبال ادامه همکاری بنیاد مستضعفان با نهادهای حمایتی در جریان شیوع کرونا در کشور، این بنیاد مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس بنیاد مستضعفان افزود: این مبلغ با توجه به درخواست این دو نهاد در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته و قرار است برای حمایت از مددکاران، مددیاران، خانواده‌های مددجویان دارای عضو فوتی بر اثر کرونا و بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت، هزینه شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد تومان از این مبلغ، به بهزیستی و ۱۰ میلیارد تومان نیز به کمیته امداد تخصیص داده شده، گفت: کمک ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به سازمان بهزیستی، با در خواست رئیس این سازمان انجام شده و این مبلغ در قالب هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به مددکاران و مددیارانی که طی این هفته ها، ایثارگرانه خدمت کردند، تقدیم شد.

فتاح خاطرنشان کرد: با درخواست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر حمایت از خانواده مددجویانی که عضوی از آنها بر اثر کرونا فوت کرده، مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به خانواده هر فوتی و ۱۰ میلیون تومان نیز برای خانواده‌های مددجویانی که بیمار صعب‌العلاج یا بیمار خاص دارند، پرداخت شود.


منبع: تسنیم برچسب ها: فتاح ، کمک ، مددجویان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فتاح کمک مددجویان ۱۰ میلیارد تومان بنیاد مستضعفان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند

حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه شامل یخچال ، تلویزیون ، اجاق گاز ، لباسشویی و جاروبرقی بوده و ارزش ریالی هر سری جهیزیه با قیمت کارخانه بیش از  ۳۲۰ میلیون ریال است. 

وی با بیان اینکه ازدواج به عنوان محبوب‌ترین بنا و اقدام در دین اسلام است و به دنبال خود نوعی مصونیت از گناه و آلودگی روح را به همراه خواهد داشت افزود : کمک هزینه ازدواج به شکل نقدی به نوعروسان مساعدت  می شود.

حسینی ادامه داد: در کمک هزینه ازدواج که به شکل کالا اهدا می شود سعی شده کالاهای اساسی سبد جهیزیه تهیه شود که به علت خرید بدون واسطه از مراکز تولید، این کالاها با قیمت مناسب تهیه و اهدا می شود. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهداف اين نهاد در زمينه ترويج ازدواج و گسترش فرهنگ اصيل اسلامي در بر پائي ازدواجهاي آسان ، كم هزينه و پايدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار دانست تصریح کرد:  ارزش ریالی کل جهیزیه توزیع شده بیش  ۳۹۸ میلیارد ریال است.  

 وی با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمينه توانمندسازي مددجويان ابراز داشت: این نهاد با اجرای طرح های مختلف زمینه کمک رسانی هر چه بهتر خیران و نیکوکاران به خانواده های نیازمند را فراهم کرده است که  امیدواریم با همكاري و مشاركت حامیان در امر ازدواج ، بتوانیم چنين فضايي را براي خانواده‌ هاي تحت حمايت توسعه و فراهم کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان جنوبی راهی خانه بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران