Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پیرو تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش برای ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان، عملیات اجرایی بخشی از واحدهای مسکونی فرهنگیان دوشنبه (۱۵ اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

 «محمود محمودزاده» ‌ افزود: نتایج پالایش متقاضیان اینترنتی مرحله دوم اقدام ملی مسکن پایان اردیبهشت، اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه فرهنگیانی که متقاضی دریافت مسکن ملی بودند، پالایش و افراد واجد شرایط،  مشخص شده‌اند و بر اساس ظرفیتی که هر کدام از استان‌ها دارند امکان واگذاری اراضی به طرح اقدام ملی در دست بررسی قرار دارد. 

به گفته این مقام مسوول، در برخی از استان‌ها بررسی‌ها انجام و اراضی موردنیاز تخصیص یافته است و روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۹ قرار است تا این مراسم به شکل ویدئو کنفرانس کلنگ‌زنی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بازار اجاره بها، اعلام کرد: در این باره پیشنهادی را به ستاد ملی کرونا ارائه کردیم و آنچه که این ستاد تصویب کند،  ملاک عمل است. زیرا در این خصوص، دستگاه‌های مختلف اظهارنظر می‌کنند.

محمودزاده در خصوص آخرین وضعیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برای دهک‌های چهار تا هفت درآمدی و پیش‌بینی زمان افتتاح بخشی از آنها، اعلام کرد: در این‌باره دو مرحله ثبت‌نام انجام و پالایش‌های مرحله نخست که بررسی و استعلام از سه سامانه بود انجام شد و برای پالایش چهارم که شرط سکونت بود، متقاضیان به استان‌های محل سکونت معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این تعداد که حدود ۵۰ هزار نفر بودند قبل از بحران کرونا، پرونده‌هایشان در استان‌ها تشکیل و جمع بندی های این تعداد انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به دلیل محدودیتی که بحران کرونا پیش آورد، باید تاریخی مشخص شود تا دیگر متقاضیان واجد شرایط بتوانند تشکیل پرونده دهند و چنانچه همه موارد برای آنها کامل باشد به بانک مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین افرادی که اعتراض داشتند که بیشتر آنها مربوط به قرمز بودن فرم «ج» و مشابهت اسمی بود،  با پیگیری‌هایی که از سوی سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد، این کنترل به استان‌ها تفویض شد.

به گفته محمودزاده، ‌اکنون وزارت راه و شهرسازی، اطلاعات ثبت‌نام‌شدگان طرح اقدام ملی مسکن را در اختیار استان‌ها قرار داده تا در خصوص پالایش و بررسی‌ها، استان‌ها خود کنترل کنند و چنانچه اشتباهی انجام شده، اصلاح کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در مرحله دوم طرح که حدود یک میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در آن ثبت‌نام کردند، بیش از ۵۰۰ هزار نفر از طریق سامانه اینترنتی tem.mrud.ir  و بیش از ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند. آنهایی که از طریق سامانه اینترنتی، ثبت نام کردند،  اطلاعاتشان کامل روی سامانه ثبت شده و مراحل پالایش اطلاعات آنها در حال انجام است که نتایج پالایش این عده تا پایان اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: آن تعدادی از متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت‌نام کرده‌اند، اگر تا پایان ماه شرایط مراجعه حضوری مهیا شود باید نسبت به تکمیل مدارک و اطلاعات خود اقدام کنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از شهرها از نظر بهداشتی به‌عنوان شهرهای سفید اعلام شوند که در آن شهرها مشکلی از نظر مراجعه و تکمیل مدارک وجود ندارد که به زودی به متقاضیان برای مراجعه اعلام خواهد شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی اقدام ملی هزار نفر انجام شد استان ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرکرده کارشناس هواشناسی با اشاره بر بی‌سابقه بودن بارش‌های جنوب و جنوب شرقی طی ۵۰ سال اخیر، گفت: از بعداز ظهر امروز (۳۱ فروردین) یک سامانه جدید بارشی از نواحی شمال غرب وارد کشور خواهد شد؛ بنابراین استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، شمال کرمانشاه، نواحی شرقی لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال بختیاری، شمال فارس و کرمان منتظر بارش‌های بهاری باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه این سامانه بارشی تا یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) ادامه‌دار خواهد بود، افزود: از روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) این سامانه بارشی در مناطق دیگر گسترش خواهد داشت که تمام استان‌های غربی و شمال را در برمی‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در روزهای آتی مجدد دو سوم مناطق کشور شاهد باران خواهند بود.

وی در پایان دمای امروز (۳۱ فروردین) را ۲۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

کد خبر 6082279 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود
  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان