Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته مقام معلم این روز را به جامعه معلمان، فرهنگیان و اساتید تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قشر معلم از عزیزترین، زحمت کش‌ترین و موثرترین و مفیدترین اقشار جامعه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به راستی معلّم به عنوان زیباترین اسطوره و پاکترین تندیس تزکیه در راه انبیای الهی قدم نهاده و میراثی گرانبها از جنس «پیامبران» و قافله سالاری از نسل «خردورزان» بر جای گذاشته است و هفته نکوداشت مقام و منزلت معلّم فرصت مغتنم و ارزشمندی برای پاسداشت این زیبایی و پاکی است.

بر فرهنگیان و معلمان این طلایه داران آگاهی و روشنگری به عنوان زیربنای توسعه و پیشرفت جامعه درود می‌فرستیم. معلمانی که همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به معلمان، فرهنگیان و اساتید ایران زمین به ویژه استان خوزستان که در راه تعلیم و تعلم تلاش وافر دارند، تبریک عرض می‌نمایم و از معلمان، فرهنگیان و اساتید بزرگوار استان دعوت می‌نمائیم که ایده‌های نوآورانه خود را جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات هر چه بهتر دستگاه قضایی خوزستان به مردم شهید پرور استان را به شماره ۰۹۰۲۷۸۸۱۷۲۲ از طریق برنامه‌های سروش، ایتا و گپ ارائه نمایند و توفیق روزافزون این عزیزان را در تمام مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته معلم پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند