Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۳۴۴ کیلو تریاک طی عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی در یک دستگاه بونکر سیمان خبر داد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در شهرستان "قاین" استان "خراسان جنوبی" شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه طی بررسی‌های پلیس مشخص شد، متهم قصد جابه جایی مواد افیونی با یک دستگاه بونکر سیمان را دارد، گفت: با هدایت اطلاعاتی پلیس گلستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند خودرو مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند.

درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان؛ بیش از سه تن مواد مخدر کشف شدکشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضویاحتمال فوت در مراکز ماده 16 با جمع‌آوری معتادان وجود داشت/ افزایش 50 درصدی قیمت موادمخدر در فروردین 99

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر، 344 کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

سردار قاسمی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: اعتیاد و مواد افیونی یکی از بزرگترین معضلات جوامع بوده که زمینه ساز بسیاری از جرایم دیگر است لذا مبارزه با مواد مخدر باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

انتهای پیام/581

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن