Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس جمهور با اشاره با ضرورت از سرگیری تبادلات مرزی و حمل و نقل کالا با کشورهای همسایه با هدف تقویت همکاری های اقتصادی و تجاری ، بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی برای انجام هر چه سریعتر این کار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گوی تلفنی با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به  گفت و گوهای اخیر خود با سران برخی کشورها از جمله کشورهای همسایه و استقبال این کشورها برای از سرگیری تبادلات مرزی و حمل و نقل کالایی، به وزیر راه دستور داد هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای این منظور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اندیشیده و در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی با اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل کشور در دوراه فاصله گذاری هوشمند ، به کار بستن طرح های خلاقانه در قاصله گذاری هوشمند در حوزه حمل و نقل را مورد تاکید قرار و گفت: فاصله گذاری مورد نظر وزارت بهداشت با الزام استفاده ماسک به گونه ای انجام شود که  ضمن برطرف شدن نگرانی مردم ، از شیوع بیماری نیز جلوگیری شود.

رئیس جمهور در این تماس تلفنی همچنین با اشاره به ضرورت اتمام  طرح ها و پروژه های نیمه تمام در کشور برغم وجود شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناعادلانه آمریکا  و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا با هدف تحقق شعار جهش تولید، تاکید کرد: برای اتمام هر چه سریعتر پروژه هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

روحانی در ادامه با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم  و تامین بازار از کالاهای ضروری و اساسی، از اقدامات انجام شده در این زمینه  قدردانی و بر ادامه روند تخلیه کالاهای اساسی از بنادر و گمرکات  تا تخلیه  کامل و هر چه سریعتر 4 میلیون تن کالای اساسی موجود در بنادر و گمرکات کشور تاکید کرد.

مهندس " محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی نیز در این تماس تلفنی گزارش جامعی از روند اجرای طرح ها و  پروژه های این وزارت خانه و همچنین  وضعیت طرح اقدام ملی مسکن ، ثبت نام ها و روند اجرای این طرح با هدف  تامین مسکن نیازمندان  کشور در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی ، به رئیس جمهور ارائه کرد.

مهندس اسلامی همچنین  با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه نوسازی ناوگان ریلی و استفاده از فرصت تبصره 18 در این زمینه ، گفت: در سال 98 اقدامات بسیار خوبی برای تولید واگن و لوکوموتیو انجام شده و می توان گفت رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت بازسازی و بهسازی ناوگان مسافری و باری کشور،خاطرنشان کرد: امسال نیز بهسازی، زیباسازی و مقاوم سازی  واگن های موجود اعم از مسافری و باری در دستور کار قرار دارد.

مهندس اسلامی همچنین در این تماس تلفنی گزارشی از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و ضروری موجود در بنادر و گمرکات برای تامین بازار ارائه و تاکید کرد که این روند تا تخلیه کامل این کالا و حمل آن به داخل کشور ادامه خواهد یافت.

بررسی وضعیت بودجه کل کشور از حیث وضعیت درآمدها و مدیریت هزینه

رئیس جمهور در گفت و گوی تلفنی با رئیس سازمان برنامه و بودجه آخرین وضعیت بودجه کل کشور از حیث وضعیت درآمدها و مدیریت هزینه در شرایط اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین اختصاص اعتبارات به دستگاه ها را جویا شد.

حجت السلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در این تماسی تلفنی  با اشاره  به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور در نتیجه شیوع ویروس کرونا و آثار و تبعات اقتصادی آن  در دوران پسا کرونا،  به رئیس سازمان برنامه و بودجه  دستور داد گزارش کاملی از وضعیت بودجه سال 99 کل کشور برای ارائه در جلسه روز شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی سران قوا آماده کند.

"محمد باقر نوبخت" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این تماس تلفنی از وضعیت بودجه کل کشور، تحقق درآمدها ، مدیریت هزینه  و تخصیص اعتبارات دستگاه ها به رئیس جمهور گزارش داد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس سازمان برنامه و بودجه وزیر راه و شهرسازی تماس تلفنی بنادر و گمرکات کالاهای اساسی چه سریعتر وضعیت بودجه رئیس جمهور حمل و نقل کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان

‌به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه ۵۰ تیم بازرسی در طول سال نظارت بر بازار کالاهای اساسی را برعهده دارند، اظهار داشت: سال گذشته ۸۲ هزار بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل شش هزار پرونده شد.

وی گفت: جریمه شش هزار پرونده تشکیل شده توسط تعزیرات حکومتی ۲۷۰ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با تأکید بر حفظ حقوق مردم توسط فروشندگان، گفت: انتظار داریم فروشندگان نسبت به درج قیمت و رعایت قیمت مصوب اهتمام لازم را داشته باشند.

شاهرخی با اشاره به اینکه اسفندماه گذشته و فروردین‌ماه سال جاری ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالاهای اساسی انجام شده است، بیان کرد: نتیجه این بازرسی‌ها تشکیل ۹۰۰ پرونده برای افرادی بود که قانون را رعایت نکرده بودند.

وی گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ هر گونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی را اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت، گفت: نظارت و بازرسی بر همه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می‌کنند، کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می‌شود.

کد خبر 6083641

دیگر خبرها

  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان