Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:13:18 GMT

اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۹۶۶۸۳

‍‍‍‍‍‍

وزیر آموزش و پرورش: مصمم هستیم اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسن حاجی‌میرزایی - وزیر آموزش و پرورش در برنامه تیتر امشب گفت: امروز بخش بزرگی از توان معلمان در شاد (شبکه اجتماعی دانش آموزان) صرف آموزش دانش آموزان می‌شود.
حاجی‌میرزایی افزود: ۷۰ درصد آموزش دانش اموزان قبل از کرونا به صورت حضوری انجام شده بود و ما با شاد نگذاشتیم آموزش دانش آموزان کامل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: قرار بود که از سال نود به سمت آموزش الکرونیکی برود، اما مجال این فراهم نبود، اما در شرایط حال حاضر این تعامل شکل گرفت.
وزیر آموزش و پرورش: "شاد" تعامل الکرونیکی دانش آموزان و معلم را فراهم کرد هر چند مشکلاتی دارد. اقبال خوبی از این سامانه شده است.
حاجی‌میرزایی افزود: بیش از ۱۰ میلیون نفر عضو شاد هستند. مجموع دانش آموزان ۱۵ میلیون نفر هستند.
وی در جواب برخی مشکلات شاد از جمله باز نشدن برخی فایل‌ها گفت: مصمم بودیم مثل شکل کلاس و فضای آن برگزار شود. سرعت این شبکه از نمونه‌های خارجی بیشتر است در روز‌های اخیر مشکلات برطرف شده است. ۱۰۰ اپراتور در حال بر طرف کردن مشکلات هستند.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شاد نرم افزاری است که در کمتر از دو هفته ۱۰ میلون نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، حتماً مشکلاتی دارند.
حاجی‌میرزایی افزود: شاد برای حمایت از دانش آموزان است و قرار نیست خانواده‌ای کم بنیه از نظر مالی تحت فشار باشد. شاد روش انحصاری آموزش نیست و برای افرادی که به هر طریقی به این دسترسی ندارند بسته‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: بیش از ۱۱ استان ما که کم برخوردارند کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.
حاجی‌میرزایی افزود: ممکن است در پاییز آینده با کرونا دوباره مواجه شویم و این شبکه می‌تواند محتوای آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
وی دربراه ارزیابی دانش آموزان گفت: در دوره ابتدایی ارزیابی توصیفی است و امتحان کتبی در کار نیست. تلاش این است که تصمیم درست و کم خطری گرفته شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وزیر آموزش و پرورش افزود: در پایه دوازدهم که بیشتر محتوای درسی آموزش داده شده است و امتحانات این‌ها از ۱۷ خرداد انجام می‌شود. پس از ۶ هفته دانش آموزان آماده کنکور می‌شوند.
حاجی‌میرزایی افزود: برای دانش آموزان راهنمایی و متوسطه امکان برگزاری آزمون در شبکه شاد بررسی می‌شود و داریم امکان سنجی می‌کنیم.
وی گفت: در تلاشیم زمان تحصیلی سال آینده متاثر از کرونا نشود. تا پایان خرداد پرونده سال تحصیلی بسته می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش درباره نت رایگان افزود: تکلیف برای وزرات ارتباطات هست، اما مصمم هستیم اینترنت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار بگیرد.
حاجی‌میرزایی افزود: هزینه بابت آموزش باید داده شود، چون مدارس باید آموزش را کامل کنند. وی گفت: عملیات مربوط به تبدیل وضعیت کلیه مشمولان یعنی آموزشیاران نضهت سوادآموزی، معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی پیگیری می‌شود. وزیر آموزش و پرورش افزود: در تلاشیم مشکلات مربوط به رتبه بندی معلمان حل شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش تیتر امشب اختیار دانش آموزان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۹۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج

رستگار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت در ترویج فرهنگ بهداشت ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه سهند ۱، منطقه محروم کانی کوزله سنندج در یک اردوی ۲ روزه ویزیت و غربالگری شدند.

وی گفت: با انجام غربالگری و تشکیل پرونده، دانش‌آموزان نیازمند برای اقدامات تخصصی‌تر دندانپزشکی به صورت رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خدمات دندانپزشکی دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: در پی معاینه و غربالگری این دانش‌آموزان، آموزش بهداشت دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن به صورت آموزش با مولاژ و پرسش و پاسخ در بحث تغذیه سالم صورت گرفت.

خسروی افزود: این برنامه با پشتیبانی «لبخند احسان» بنیاد برکت انجام شد.

کد خبر 6088759

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان